تصویر رسمی رندرشده از هواوی میت 20 پرو فاش شد

پس از درز تصاویری از این گوشی در کیس محافظ حالا اولین تصویر رسمی رندرشده از پرچم‌دار آینده هواوی به بیرون درز کرده است. این تصویر طراحی جدید دوربین سه‌گانه را نشان می‌دهد.

0

پی 20 پرو هواوی و دوربین سه‌گانه آن تحسین بسیاری از منتقدین را برانگیخت و حالا هواوی قصد دارد با استفاده از ویژگی‌های کلیدی پی 20 پرو و بهبودهایی مهم میت 20 پرو را نیز معرفی کند. گوشی‌های میت 20 و میت 20 پرو هواوی قرار است ۲۴ مهرماه در لندن رونمایی شوند و حالا علاوه بر مشخصات فنی Mate 20 Pro تصویر رندر شده ظاهر آن را هم در اختیار داریم.

هواوی میت 20 پرو

گفته می‌شود میت 20 و میت 20 پرو طراحی متفاوتی خواهند داشت. میت 20 از یک بریدگی کوچک شبیه به گوشی اسنشال برای جای دادن دوربین سلفی استفاده می‌کند؛ اما بریدگی صفحه در Mate 20 Pro مانند آیفون 10 اپل عریض‌تر بوده تا جای کافی برای حسگرها و سنسورهای مختلف تشخیص چهره سه‌بعدی فراهم شود.

میت 20 پرو که در بالا می‌بینید همچنین حسگر اثر انگشت درون صفحه‌نمایش داشته و از لبه‌های خمیده و پنل OLED استفاده خواهد کرد. تغییر طراحی چشمگیر دیگر به چینش دوربین‌ها باز می‌گردد که حالا درون یک بخش مربعی شکل در کنار فلش LED قرار دارند. انتظار داریم هواوی کماکان از چینش دوربین ۴۰ مگاپیکسلی اصلی + ۲۰ مگاپیکسلی مونوکروم و ۸ مگاپیکسلی تله‌فوتو استفاده کند.

از مهم‌ترین ویژگی‌های دیگر میت 20 پرو می‌توان به ۶ گیگابایت حافظه رم، تراشه جدید و قوی‌تر Kirin 980، ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و باتری ۴۲۰۰ میلی آمپرساعتی اشاره کرد.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.