ال‌جی V40 ThinQ به بلندگوهای استریو بوم‌باکس و Quad DAC مجهز خواهد بود

طبق اطلاعات جدید منتشر شده ال‌جی V40 ThinQ پرچم‌دار آینده ال‌جی کماکان با تمرکز روی صدا از بلندگوهای بوم‌باکس و مبدل صوتی Quad DAC استفاده خواهد کرد.

0

یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد پرچم‌داران ال‌جی نسبت به رقبا تمرکز روی صدای باکیفیت هم از بلندگو و هم جک هدفون بوده است. ظاهراً ال‌جی این روند را با V40 ThinQ نیز ادامه خواهد داد. به گفته یکی از منابع نزدیک به ال‌جی وی 40 با Quad DAC و بلندگوهای دوگانه بوم‌باکس عرضه خواهد شد.

درحالی‌که بسیاری از سازندگان گوشی‌های هوشمند جک هدفون را حذف کرده‌اند ال‌جی با قرار دادن یک آمپلی‌فایر و مبدل صوتی باکیفیت از شرکت ESS که مجموعه آن‌ها را Quad DAC می‌نامد بهترین تجربه صوتی را ارائه خواهد داد. به این ترتیب V40 ThinQ مانند جی ۷ از معدود گوشی‌هایی خواهد بود که می‌تواند هدفون‌های فول‌سایز گرسنه را نیز به خوبی درایو کند.

علاوه بر این اگر به خاطر داشته باشید جی 7 با وجود استفاده از یک بلندگو با ایجاد یک اتاقک رزونانس درون بدنه گوشی فناوری بوم‌باکس خود را معرفی کرد. با این فناوری کافیست گوشی را روی یک سطح مسطح مثل میز بگذارید تا بلندی صدا تا حد غیرمنتظره‌ای افزایش یابد. ظاهراً V40 ThinQ نیز به همین فناوری مجهز خواهد بود؛ با این تفاوت که این‌بار گوشی دارای دو بلندگو است.

فناوری بوم‌باکس در جی ۷
فناوری بوم‌باکس در جی ۷

علاوه بر این گفته می‌شود V40 ThinQ دارای سه دوربین در پشت و دو دوربین در جلو خواهد بود: دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی f/1.5، دوربین اولتراواید ۱۶ مگاپیکسلی f/1.9 و دوربین تله‌فوتو f/2.4. دوربین‌های جاویی هم ۸ و ۵ مگاپیکسلی عادی + واید خواهند بود. از سایر مشخصات احتمالی وی 40 می‌توان به تراشه اسنپ‌دراگون ۸۴۵، شش گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد.

V40 با صفحه‌نمایش ۶.۴ اینچی QHD P-OLED اما با بریدگی صفحه به همراه باتری ۳۳۰۰ میلی آمپرساعتی عرضه خواهد شد. انتظار داریم ال‌جی این گوشی را در شهریور یا مهرماه پیش رو معرفی کند.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.