آپدیت اندروید 8 اوریو برای گلکسی C7‌ سامسونگ منتشر شد

سامسونگ عرضه آپدیت اندروید 8 اوریو را برای گوشی گلکسی C7 خود آغاز کرده است. این مدل در ابتدا در سال ۲۰۱۶ و با اندروید ۶.۰.۱ به بازار عرضه شده بود.

0

با وجود این‌که انتقادات زیادی به انتشار آپدیت‌های اندروید سامسونگ وارد است اما این شرکت به‌تازگی یکی از مدل‌های میان‌رده خود را به اندروید ۸ آپدیت کرده است. گلکسی C7‌ که دو سال پیش با اندروید ۶ عرضه شده بود حالا با کمال تعجب به اندروید ۸ آپدیت شده است.

گفتنی است گلکسی C7 با شماره مدل SM-C7000 به‌تازگی در کشور چین این آپدیت را دریافت کرده و شاید انتشار آپدیت برای کشورهای دیگر چند روزی طول بکشد. سامسونگ همچنین گوشی گلکسی C5 پرو را نیز با شماره مدل SM-C5018 به اندروید اوریو آپدیت کرده است. آپدیت گلکسی C7‌ همچنین شامل آپدیت‌های امنیتی ماه مرداد گوگل نیز هست اما در آپدیت گلکسی C5 پرو تنها آپدیت‌های امنیتی تیرماه گنجانده شده است.

از مشخصات فنی شاخصی گلکسی C7‌ سامسونگ می‌توان به صفحه‌نمایش ۵.۷ اینچی Super AMOLED با وضوح 1080p، تراشه اسنپ‌دراگون ۶۲۵ کوالکام، ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی، ۴ گیگابایت حافظه رم و دوربین‌های ۱۶ و ۸ مگاپیکسلی در پشت و جلو اشاره کرد. این گوشی با قیمت حدودی ۲۵۰ یورو یا ۳۰۰ دلار به بازار عرضه شده بود.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.