بیرداینامیک ایرفون‌های جدید سری Byrd را در دو نسخه باسیم و بی‌سیم معرفی کرد

شرکت آلمانی بیرداینامیک در نمایشگاه IFA 2018 از ایرفون‌های جدید سری Byrd خود رونمایی کرد. این ایرفون‌ها با قیمتی مناسب برای کاربران عادی علاقمند به موسیقی عرضه خواهد شد.

0

بیرداینامیک از قدیمی‌ترین شرکت‌های آلمانی حوزه صدا به‌تازگی ضمن رونمایی از لوگوی جدید Y شکل خود به معنای Your Beyerdynamic از ایرفون‌های جدید و مقرون به‌صرفه خود رونمایی کرده است. ایرفون‌های سری Byrd با ابعاد کوچک خود هم در نسخه باسیم و هم بی‌سیم عرضه می‌شوند.

بیرداینامیک که ایرفون‌های گران‌قیمتی مثل Xelento را با قیمت ۱۰۰۰ دلار عرضه کرده حالا برای کاربران عادی به فکر برند جدید  Byrd افتاده است.

ایرفون Beat Byrd

Beat Byrd

ارزان‌ترین ایرفون این شرکت که Beat Byrd نام دارد دارای کابل نارنجی رنگ و بدنه تخت هستند. به این ترتیب می‌توانید حتی هنگامی که سر خود را به بالش تکیه داده‌اید بدون مشکل از آن‌ها استفاده کنید. این ایرفون ۲۵ یورویی اوایل مهرماه به شکل آنلاین عرضه خواهد شد.

این ایرفون‌ها تنها ۵ گرم وزن داشته و بسیار سبک هستند. امپدانس ۱۶ اهمی، پاسخگویی فرکانسی ۱۵ هرتز تا ۲۱ کیلوهرتز و ریموت کنترل از سایر مشخصات این ایرفون است.


ایرفون Soul Byrd

Soul Byrd

این ایرفون مدل نسبتاً بهتر و البته گران‌تر است. به گفته بیرداینامیک Soul Byrd صدایی بالانس با وضوح بالا دارد. این ایرفون‌ها با ریموت سه‌دکمه و ۵ ایرتیپ مختلف عرضه خواهند شد و قیمتی معادل ۸۰ یورو خواهند داشت.


ایرفون بی‌سیم Blue Byrd

Blue Byrd

این مدل که در واقع نسخه بی‌سیم Soul Byrd محسوب می‌شود البته کاملاً بی‌سیم نیست و شبیه به سری Jaybird از یک سیم برای اتصال استفاده می‌کند. به لطف کدک aptX Low Latency کیفیت بالا و تأخیر کمی را از این مدل انتظار داریم و درگاه USB-C نیز شارژ مورد نیاز آن را تأمین خواهد کرد.

همچنین نرم‌افزار MOSAYC بیرداینامیک برای شخصی‌سازی نوع صدا و همان ریموت ۳ دکمه برای Blue Byrd هم وجود دارد.


ایرفون نویزکنسلینگ بی‌سیم Blue Byrd ANC

Blue Byrd ANC

اگر در محیط شلوغ از ایرفون استفاده می‌کنید Blue Byrd ANC می‌تواند به لطف فناوری نویزکنسلینگ اکتیو تا حد زیادی صدای محیط را کاهش دهد. این مدل به شکل دور گردنی عرضه شده و قیمت آن ۲۴۹ یورو اعلام شده است.

منبع theverge beyerdynamic
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.