بیرداینامیک هدفون نویزکنسلینگ Lagoon ANC را معرفی کرد

شرکت آلمانی بیرداینامیک به‌تازگی اولین هدفون نویزکنسلینگ خود را با نام Lagoon ANC معرفی کرده است. این هدفون با امکاناتی جذاب به جنگ رقبایی از سونی و بوز خواهد رفت.

0

شرکت آلمانی بیرداینامیک مانند سنهایزر از قدیمی‌ترین فعالان عرصه صداست که هدفون‌های حرفه‌ای آن مانند تی ۱ (بررسی) سال‌هاست توسط آدیوفایل‌ها استفاده می‌شود. هدفون‌های مانیتورینگ این شرکت از جمله DT770 و DT1770 هم از محبوب‌ترین هدفون‌های مانیتورینگ در جهان و حتی ایران هستند. این شرکت اما حالا Lagoon ANC اولین هدفون نویزکنسلینگ خود را معرفی کرده است.

Lagoon ANC

بیرداینامیک در کنفرانس خود در نمایشگاه IFA2018 از تمرکز بیشتر این شرکت روی کاربران عادی خبر داد. هدفون Lagoon ANC یک هدفون Over-Ear و پرتابل است که با قابلیت نویزکنسلینگ اکتیو می‌تواند اکثر صداهای مزاحم و نویزهایی مثل صدای همهمه، ترافیک، هواپیما و قطار و … را حذف کند. این هدفون همچنین ویژگی‌های منحصربه‌فردی هم دارد.

ویژگی‌های Lagoon ANC

هدفون Lagoon ANC در دو ایرکاپ خود دارای نورپردازی LED است. البته همان‌طور که می‌دانید این نورپردازی هنگام استفاده مشخص نیست و هدف از آن هم زیبایی نخواهد بود. در حالت عادی رنگ آبی و قرمز نشان‌دهنده گوش چپ و راست هستند. وقتی هدفون آماده اتصال بلوتوث باشد چراغ‌ها به رنگ آبی چشمک می زنند، پس از اتصال به رنگ نارنجی در آمده و در هنگام کمبود شارژ باتری رنگ آن‌ها قرمز خواهد شد و پس از شارژ کامل نیز به رنگ سبز. به این ترتیب بیرداینامیک از آن‌ها به شکلی کاربردی استفاده کرده درعین‌حالی که روشن بودن آن‌ها در محیط تاریک برای دیگران ایجاد مزاحمت نخواهد کرد.

ایرپدهای Lagoon ANC قابل تعویض خواهند بود و زاویه‌دار بودن آن‌ها با توجه به شکل سر و برای راحتی بیشتر در نظر گرفته شده است. این مدل همچنین قابلیت تا شدن را داشته و با درگاه USB-C شارژ می‌شود. بیرداینامیک دوام شارژ فوق‌العاده ۲۴ ساعت با نویزکنسلینگ و ۴۶ ساعت بدون آن را اعلام کرده که از رقبا بهتر است.

ایرپد سمت راست نیز به جسچرهای لمسی برای کنترل موزیک حساس است و همچنین می‌توانید با اپلیکیشن مخصوص این هدفون و فناوری جدید MOSAYC صدا را به دلخواه خود تغییر دهید. هدفون Lagoon ANC همچنین از دستیار گوگل یا سیری نیز پشتیبانی کرده و پاسخ فرکانسی آن در بازه ۱۰ هرتز تا ۳۰ کیلوهرتز اعلام شده است.

هدفون Lagoon ANC

قیمت و زمان عرضه هدفون Lagoon ANC بیرداینامیک

این هدفون همچنین از کدک‌های بلوتوث aptX و aptX Low Latency کوالکام برای انتقال بدون تاخیر و باکیفیت صدا بهره می‌برد و قرار است با قیمت ۳۹۹ یورو به بازار عرضه شود. به این ترتیب قیمت بالاتر Lagoon ANC نسبت به هدفون‌های نویزکنسلینگ محبوبی چون WH-1000XM3 سونی و QC35II بوز انتظار ما را از کیفیت صدای آن بالاتر برده است.

Lagoon ANC در دو مدل Traveller (آبی و مشکی) و Explorer (خاکستری و قهوه‌ای)  تا پایان پاییز به بازار عرضه خواهد شد.

منبع theverge beyerdynamic
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.