آپدیت رداستون 5 ویندوز 10 مهرماه از راه می‌رسد

مایکروسافت رسما تاریخ انتشار آپدیت جامع بعدی ویندوز 10 را اعلام کرد. آپدیت ماه اکتبر ویندوز 10 که پیش از این با نام رداستون 5 شناخته می‌شد 10 مهرماه از راه خواهد رسید.

0

پیش از این شایع شده بود که آپدیت جامع بعدی ویندوز 10 را با نام آپدیت رداستون 5 خواهیم شناخت. اما اکنون مایکروسافت رسما آن را آپدیت ماه اکتبر ۲۰۱۸ نامیده و متذکر شده این آپدیت در بازه‌زمانی در مهرماه برای ویندوز 10 منتشر خواهد شد.

در این آپدیت جدید مایکروسافت وعده داده است تا امکاناتی مانند کلیپ‌بورد ابری، پوسته مشکی برای فایل اکسپلورر و بهینه‌سازی‌هایی در ابزار snipping را در این آپدیت جامع شاهد خواهیم بود.

در کنار این موارد با بهینه‌سازی‌هایی در مرورگر اج و نمایش بهتر اطلاعات در نوار Xbox Game نیز در آپدیت رداستون 5 طرف خواهیم بود.

با توجه به سیاست‌هایی که از مایکروسافت سراغ داریم انتظار می‌رود این آپدیت ابتدا برای کاربران ویندوز اینسایدر منتشر شود و در نهایت به دست کاربران نهایی ویندوز 10 برسد.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.