اپل برای تعویض بورد معیوب آیفون 8 فراخوان داد

از قرار معلوم بعضی از گوشی‌های آیفون 8 که در یک بازه زمانی مشخص در برخی از کشورها عرضه شده‌اند از بورد معیوبی استفاده می‌کنند که اپل برای تعویض این بورد معیوب آیفون 8، این گوشی‌ها را فراخوان کرد.

0

شرکت‌های سازنده گوشی‌های هوشمند به هر اندازه هم که در ساخت گوشی وسواس به خرج دهند باز هم احتمال اشکال و اشتباه وجود دارد و در همین زمینه باخبر شدیم ظاهرا برد بعضی از گوشی‌های آیفون 8 مشکل دارد.

اپل مدعی شد بعضی از این گوشی‌ها که بین شهریورماه سال گذشته تا فروردین‌ماه امسال در کشورهای چین، هنگ‌کنگ، هندوستان، ژاپن، مراکش، نیوزلند و آمریکا به فروش رسیده‌اند دارای بوردهای خرابی هستند که باید تعویض شود.

کاربران این گوشی‌ها باید شماره سریال گوشی خود را در وب‌سایتی که اپل برای اینکار اختصاص داده است وارد کنند. از طرف دیگر اگر گوشی دارای شکستگی یا مشکلاتی دیگر باشد واحد تعمیرات اپل ابتدا این مشکلات را بر طرف می‌کند و سپس نسبت به تعمیر یا جایگزینی بورد آیفون 8 اقدام خواهد کرد.

اپل وعده داده است تا تعمیر بورد آیفون 8 را به رایگان برای کاربران انجام دهد به شرط اینکه گوشی مشکل دیگری نداشته باشد. در حال حاضر تنها شاهد فراخوان گوشی‌های آیفون 8 هستیم و خبری از مشکل بورد گوشی‌های آیفون 8 پلاس به بیرون منتشر نشده است.

برنامه فراخوان این گوشی‌ها از جانب اپل تا سه سال از تاریخ خرید گوشی اعتبار دارد تا مشتریان با خیال راحت فرصتی برای تحویل گوشی به واحد تعمیرات اپل پیدا کنند. برای این‌که ببینید آیا گوشی شما هم شامل این طرح می‌شود یا خیر می‌توانید به این صفحه از سایت اپل مراجعه کنید.

منبع 9to5mac
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.