ریزر مدل ۲۰۱۸ ماوس گیمینگ بی‌سیم Mamba را با دوام شارژ ۵۰ ساعته معرفی کرد

شرکت ریزر به تازگی در نمایشگاه برلین از مدل ۲۰۱۸ ماوس گیمینگ بی‌سیم Mamba رونمایی کرده که هرچند از لحاظ ظاهری نسبت به نسل قبلی تغییری نکرده، با این حال در بخش سخت افزاری به‌روزرسانی‌های خوبی را دریافت کرده است.

0

مدل ۲۰۱۸ ماوس گیمینگ بی‌سیم Mamba همچنان از پوشش پلاستیکی که از سر خوردن دست جلوگیری می‌کند بهره برده و دارای 7 کلید قابل برنامه ریزی است. نکته قابل توجه آنکه شخصی سازی‌های انجام شده بر روی مموری داخل موس و یا سرویس ابری ریزر قابل ذخیره‌سازی هستند.

همان‌طور که گفته شد، این محصول از نظر ظاهری نسبت به نسل قبلی تغییر محسوسی را تجربه نکرده، با این حال اکنون به یک باتری داخلی با عمر شارژ 50 ساعت تجهیز شده است؛ یعنی آنکه در یک بار شارژ، می‌تواند شما را در رد کردن یک فصل کامل از بازی WoW همراه کند.

مدل ۲۰۱۸ ماوس گیمینگ بی‌سیم Mamba اکنون از سنسور پیشرفته نوری Razer 5G بهره می‌برد که قادربه  تصحیح 99.4 درصدی تشخیص فرمان است. این قابلیت تشخیص، بالاترین سطح استاندارد در بازار کنونی است.

در سوی ریزر برای این ماوس از دقت 16000dpi استفاده کرده‌ که آن را به انتخاب حرفه‌ای‌ها تبدیل کرده است. از دیگر ویژگی‌های این ماوس که قرار است از ماه آینده با برچسب قیمتی 100 دلاری راهی بازار شود، می‌توان به کلیدهای مکانیکی با متوسط عمر 50 میلیون کلیک، نورپردازی Chroma و سازگاری با سیستم‌عامل‌های مختلف اشاره کرد.

منبع slashgear
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.