پیکسل 3 گوگل هم لو رفت! این‌بار بدون بریدگی صفحه‌نمایش

تاکنون تصاویر و شایعات زیادی از پیکسل 3 ایکس‌ال گوگل دیده‌ایم اما برای اولین بار تصویر گوشی کوچک‌تر پیکسل 3 نیز منتشر شده است.

0

تقریباً تاکنون تمام چیزهای مربوط به پیکسل 3 ایکس‌ال گوگل لو رفته و حتی یک ویدئوی جعبه‌گشایی هم از آن در اینترنت منتشر شده است. یکی از بزرگ‌ترین معایب این پرچم‌دار معرفی نشده بریدگی ضخیم و بدقواره این گوشی است. ظاهراً پیکسل 3 از این عارضه مستثنی شده و با حاشیه‌هایی نسبتاً ضخیم‌تر اما ظاهری بهتر عرضه خواهد شد.

برخلاف سال گذشته که پیکسل 2 ایکس‌ال نسبت به پیکسل 2 با حاشیه‌های ضخیمش جذاب‌تر به نظر می‌رسد ظاهراً امسال پیکسل 3 طراحی بهتری خواهد داشت. همان‌طور که در تصویر می‌بینید پیکسل 3 دارای صفحه‌نمایشی بدون بریدگی و با حاشیه‌هایی با ضخامت نسبتاً زیاد است؛ اما ما این طراحی را به بریدگی بدقواره مدل بزرگتر ترجیح می‌دهیم.

به هر حال طراحی پشت پیکسل 3 نسبت به نسل گذشته تفاوت اندکی داشته و فقط لبه‌های بخش فلزی گرد شده‌اند. این گوشی کماکان از بلندگوهای دوگانه در جلو استفاده می‌کند و در آن خبری هم از دوربین دوگانه در پشت نیست. با این‌حال به نظر می‌رسد دو دوربین سلفی در جلوی گوشی قرار گرفته که شاید برای ثبت پرتره و شاید هم اسکن سه‌بعدی چهره باشد.

انتظار داریم پیکسل 3 دارای صفحه‌نمایش کوچک‌تر 5.5 اینچی با وضوح پایین‌تر 1080p‌ باشد. دوربین دوگانه سلفی ظاهراً ۸ مگاپیکسلی بوده اما هنوز مشخصات بیشتری از این گوشی درز نکرده است. طبق عادت گوگل انتظار نداریم تفاوت این گوشی با مدل بزرگ‌تر بیش از صفحه‌نمایش و ظرفیت باتری باشد. قیمت احتمالی این مدل نیز حدود ۶۰۰ تا ۷۰۰ دلار تخمین زده می‌شود.

طبق شایعات گوگل این دو گوشی را طی مراسمی در مهرماه معرفی خواهد کرد.

منبع slashgear
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.