سنهایزر ایرفون‌های کاملاً بی سیم مومنتوم خود را معرفی کرد

سرانجام سنهایزر نیز به جمع تولیدکنندگان ایرفون‌های کاملاً بی‌سیم پیوست. اما ایرفون مومنتوم سنهایزر شاید یک سروگردن از ایرپاد اپل و دیگر رقبا بالاتر باشد.

0

سنهایزر که تولیدکننده آلمانی هدفون‌های حرفه‌ای و استودیویی محسوب می‌شود چند سال پیش سری مومنتوم را برای علاقمندان به کیفیت صدای بالا با قیمتی معقول‌تر در انواع ایرفون، هدفون دورگوشی و هدفون روی گوشی معرفی کرد. حالا جدیدترین سری مومنتوم با نام Momentum True Wireless ایرفون‌هایی کاملاً بی‌سیم هستند.

همانطور که از یک محصول سنهایزر انتظار داریم مومنتوم بی‌سیم محصول ارزان‌قیمتی نیست و قرار است از آذرماه با قیمت حدودی ۳۰۰ یورو (یا ۳۰۰ دلار در آمریکا) به بازار عرضه شود. با این‌حال سنهایزر وعده کیفیت بسیار بالاتری را نسبت به رقبایی از اپل یا JBL داده است و منتقدین صدا هم این ادعا را تأیید کرده‌اند. صدای این ایرفون لذت‌بخش، گرم و جذاب بوده و کیفیت آن خصوصاً در فرکانس‌های میانی و وکال‌ها چشمگیر است. راحتی این مدل هم بسیار خوب بوده و از نظر حذف نویز هم به دلیل نوع درون گوشی می‌توانید انتظار عملکرد بسیار بهتری را نسبت به AirPod داشته باشید. درون این ایرفون‌ها از همان درایورهای ۷ میلی‌متری استفاده شده در مدل پرچم‌دار IE800 استفاده شده است.

سنهایزر ایرفون‌های بی‌سیم مومنتوم را به دستیار صوتی گوگل یا سیری نیز مجهز کرده است. به گفته سنهایزر این ایرفون دوام شارژی معادل ۴ ساعت دارد اما با کیسی که ایرفون‌ها درون آن قرار می‌گیرند می‌توانید دوام شارژ را تا ۱۲ ساعت افزایش دهید. شارژ مومنتوم از صفر تا صد درصد حدود ۱.۵ ساعت طول می‌کشد و بافت پارچه‌ای کیس نیز به آن ظاهری متفاوت بخشیده است.

ایرفون‌های مومنتوم سنهایزر همچنین با استاندارد IPX4 دربرابر عرق مقاوم هستند. به این ترتیب اگر به دنبال ایرفون بی‌سیمی با کیفیت مدل‌های حرفه‌ای هستید Momentum بی‌سیم را از دست ندهید!

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.