گوشی Axon 9 Pro زدتی‌ای با اندروید خالص و بلندگوی دوگانه معرفی شد

شرکت ZTE‌ سرانجام پرچم‌دار جدید گوشی‌های اندرویدی خود Axon 9 Pro را با چند ویژگی منحصربه‌فرد در نمایشگاه IFA2018 معرفی کرد.

0

پس از یکسال دست‌وپنجه نرم کردن با تحریم‌های آمریکا شرکت چینی ZTE‌ سرانجام پرچم‌دار خود Axon 9 Pro را معرفی کرد. این گوشی با اندروید خالص ۸.۱ اوریو و طراحی کاملاً متفاوت نسبت به نسل پیش معرفی شده است.

ZTE Axon 9 Pro

Axon 9 Pro حالا با بدنه شیشه‌ای و مقاوم دربرابر آب و گردوغبار عرضه می‌شود. این گوشی دارای صفحه‌نمایشی ۶.۲۱ اینچی با وضوح 1080p و با بریدگی همراه است. با وجود کاهش وضوح از QHD در نسل گذشته به FHD این پنل حالا از گستره رنگی HDR10 پشتیبانی کرده و به لطف سنسور RGB می‌تواند وایت بالانس دقیقی را در هر شرایط نوری ارائه دهد.

ZTE کماکان اسپیکرهای مشهور سری Axon را حفظ کرده و آن‌ها را به دالبی اتموس نیز مجهز کرده است اما دیگر خبری از مبدل صوتی HiFi و جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون نیست. این گوشی با دوربین ۲۰+۱۲ مگاپیکسلی به همراه لرزش‌گیر اپتیکال استفاده می‌کند. دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی از سنسور IMX363 سونی با دیافراگم f/1.75 با پیکسل‌های ۱.۴ میکرونی استفاده کرده و دوربین ۲۰ مگاپیکسلی دوم نیز زاویه دید گسترده ۱۳۰ درجه‌ای دارد.

دوربین سلفی Axon 9 Pro هم ۲۰ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 به همراه قابلیت تشخیص چهره انتخاب شده است. با این‌حال حسگر اثر انگشت کماکان در پشت گوشی قرار دارد.

زدتی‌ای از تراشه پرچم‌درا اسنپ‌دراگون ۸۴۵ به همراه ۶ گیگابایت رم LPDDR4X و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی UFS 2.1 استفاده می‌کند. این گوشی همچنین دو درگاه سیم‌کارت و یک درگاه کارت حافظه نیز دارد.

باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی بزرگ این گوشی به لطف فناوری QuickCharge 4.0 کوالکام از طریق USB-C سریع شارژ می شود و بدنه شیشه‌ای قابلیت شارژ بی‌سیم را نیز به پرچم‌دار ZTE اورده است.

قیمت ZTE Axon 9 Pro در اروپا ۶۵۰ یورو اعلام شده اما تاریخ دقیق عرضه این گوشی هنوز مشخص نیست.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.