تصاویر آیفون Xs و آیفون Xs Plus‌ به همراه اپل واچ 4 پیش از رونمایی رسمی لو رفت

ساعاتی پس از اعلام تاریخ مراسم اپل در ۲۱ شهریورماه حالا اولین تصاویر منتسب به آیفون Xs و Xs Plus به همراه اپل واچ 4 لو رفته است.

0

انتظار داریم اپل در مراسم ۲۱ شهریورماه از سه آیفون جدید پرده‌برداری کند. آیفون Xs جانشین آیفون X خواهد بود و آیفون Xs Plus هم نسخه بزرگ‌تر آن محسوب می‌شود. همان‌طور که در تصویر بالا می‌بینید اپل این دو گوشی را این‌بار در رنگ طلایی نیز عرضه خواهد کرد. گفته می‌شود آیفون Xs دارای صفحه‌نمایش ۵.۸ اینچی و Xs Plus دارای صفحه‌نمایش ۶.۵ اینچی هر دو از نوع OLED خواهند بود.

اپل همچنین یک آیفون ارزان‌قیمت‌تر با صفحه‌نمایش ۶.۱ اینچی LCD نیز در این مراسم با طراحی مشابه آیفون Xs معرفی خواهد کرد اما قاب آن به‌جای استیل از جنس آلومینیوم خواهد بود.

علاوه بر این اپل واچ 4 سرانجام قرار است تغییرات مهمی را به ساعت هوشمند اپل بیاورد. همان‌طور که در تصویر می‌بینید اپل با باریک‌تر کردن حاشیه‌ها اندازه صفحه‌نمایش این مدل را بدون بزرگ کردن ساعت گسترش داده است. صفحه‌نمایش بزرگ‌تر این امکان را به اپل داده تا در صفحه ساعت اطلاعات بیشتری را نیز بگنجاند.

اپل واچ 4

تصویری که می‌بینید مربوط به مدل LTE این ساعت است که با حلقه قرمز رنگ مشخص شده است. همچنین دکمه کناری اپل واچ حالا یک دکمه فیزیکی نیست و درست مثل دکمه هوم آیفون ۸ صرفاً یک فیدبک لرزشی خواهد داشت. این تغییر به خاطر افزایش دوام و بهبود مقاومت دربرابر آب انجام گرفته است.

همان‌طور که گفتیم انتظار می‌رود اپل گوشی‌های آیفون Xs و Xs Plus را در کنار اپل واچ 4 در ۲۱ شهریورماه طی مراسمی در کوپرتینو معرفی کند.

منبع theverge theverge2
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.