بلک‌بری گوشی Key2 LE را با قیمت پایین‌تر معرفی کرد

بلک‌بری در نمایشگاه IFA2018 از گوشی هوشمندی تحت عنوان Key2 LE رونمایی کرده است که می‌توان آن را نسخه ارزان قیمت KEY2 نامید.

2

کسی منکر این موضوع نیست که BlackBerry KEY2 در بسیاری از بازارها به عنوان یک گوشی مناسب اهالی کسب و کار شناخته می‌شود، با این حال قیمت بالا نسبت به نوع سخت افزاری به کار رفته، خرید این محصول را صرفا برای طیف خاصی امکان‌پذیر می‌کند.

همین امر باعث گردیده تا کمپانی بلک‎بری که اکنون محصولاتش توسط TCL چین تولید می‌شود، از گوشی Key2 LE به عنوان نسخه ارزان قیمت KEY2 در برلین رونمایی کند.

گوشی Key2 LE

ظاهر گوشی Key2 LE کپی برابر اصل KEY2 است، با این حال از لحاظ سخت افزاری برخی مشخصات آن‌ها با یکدیگر متفاوت است. البته توجه داشته باشید که به جای فلز، از پلاستیک به عنوان جنس بدنه استفاده شده و کیفیت ساخت کیبورد نسبت به نسخه اولیه کمی پایین‌تر است.

گوشی بلک‎بری KEY2 LE به نمایشگر 4.5 اینچی از نوع LCD با رزولوشن 1620 در 1080 پیکسل و با نسبت تصویر 3 به 2 مجهز است. برخلاف نسخه اصلی که به پردازنده اسنپ‌دراگون 660 مجهز شده است، نسخه ارزان‌تر آن از پردازنده اسنپ‌دراگون 636 بهره می‌برد. در کنار این تراشه 4 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی تعبیه شده است.

در کنار پشتیبانی از کارت حافظه جانبی، گوشی بلک‎بری KEY2 LE در قاب پشتی میزبان دوربین دوگانه 13+5 مگاپیکسلی است که به ترتیب دارای گشادگی دیافراگم f/2.2 و f/2.4 هستند. در سوی دیگر دوربین سلفی به سنسور 8 مگاپیکسلی مجهز شده است.

از دیگر ویژگی‌های گوشی جدید بلک‎بری که با برچسب قیمتی 399 و 449 دلاری به ترتیب برای نسخه 32 و 64 گیگابایتی به بازار عرضه خواهد شد، می‌توان به باتری 3,000 میلی‌آمپر ساعتی با عمر شارژ 22 ساعته، سنسور اثر انگشت تعبیه شده در قسمت زیرین کیبورد و قدرت گرفتن پیش‌فرض از اندروید 8.1 اشاره کرد.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. مهدی می‌گوید

    خوب

  2. مهدی می‌گوید

    امید وارم تو ایران هم بیاید