مایکروسافت نسخه سفید ایکس‌باکس وان ایکس و کنترلر الیت را معرفی کرد

مایکروسافت به تازگی باندلی جدید از کنسول ایکس‌باکس وان ایکس را به رنگ سفید معرفی کرده که همراه با کنترلر الیت و هدست Turtle Beach Elite Pro همراه شده است.

0

هرچند فاصله زمانی زیادی تا از راه رسیدن کنسول‌های نسل هفتمی باقی مانده، با این حال شرکت‌های سخت افزاری هر از چند گاهی باندهای مختلف از کنسول‌های موجود را برای ایجاد پتانسیل در بازار معرفی می‌کنند. پیرامون همین موضوع نیز مایکروسافت به تازگی نسخه سفید ایکس‌باکس وان ایکس را معرفی کرده که به طور پیش‌فرض نسخه کامل بازی Fallout 76 بر روی آن فعال است.

نسخه سفید ایکس‌باکس وان ایکس

فارغ از ویژگی مذکور، نسخه سفید ایکس‌باکس وان ایکس که با نام باندل روبات سفید شناخته می‌شود، با کنترلر الیت همراه شده است که برای اولین بار در رنگ سفید در دسترس قرار می‌گیرد؛ هرچند که نباید امیدی به‌روزرسانی سخت افزاری همچون امکان اتصال بلوتوثی یا درگاه یواس‌بی_سی کنترلر داشته باشیم.

درنهایت در این باندل یک هدست Turtle Beach Elite Pro 2 سفید رنگ قرار گرفته که امکان شخیص سازی کامل صدای خروجی را به لطف فناوری SuperAmp Pro ارائه می‌کند. بدون شک Turtle Beach Elite Pro 2 یکی از بهترین هدست‌های سازگار با ایکس باکس است که خوشبختانه به طور مجزا با برچسب قیمتی 249 دلاری هر عرضه خواهد شد.

نسخه سفید ایکس‌باکس وان ایکس

کنترلر Wireless Elite Controller از تاریخ 24 مهر ماه صرفا از طریق فروشگاه آنلاین مایکروسافت قابل سفارش خواهد بود و نسخه سفید ایکس‌باکس وان ایکس هم یک ماه پس از آن از طریق GameStop و Microsoft Store قابل خرید خواهد بود. البته امکان پیش سفارش تمامی این محصولات از هم‌اکنون امکان‌پذیر است.

منبع slashgear
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.