اچ‌تی‌سی گوشی میان‌رده U12 Life را با طراحی جذاب و دوربین دوگانه معرفی کرد

اچ‌تی‌سی در حاشیه نمایشگاه IFA2018 از گوشی میان‌رده جدید خود U12 Life رونمایی کرد. این گوشی با طراحی متفاوت و جذاب و دوربین دوگانه عرضه خواهد شد.

0

اچ‌تی‌سی U12 Life دارای صفحه‌نمایشی ۶ اینچی و LCD با وضوح 1080p است. اچ‌تی‌سی از تراشه میان‌رده اسنپ‌دراگون ۶۳۶ با هشت هسته Kryo 260 با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Adreno 509 استفاده می‌کند.

HTC U12 Life

علاوه بر اسنپ‌دراگون ۶۳۶ اچ‌تی‌سی از ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی در این گوشی استفاده کرده و البته جک هدفون را نیز نگه داشته است.

در بخش دوربین شاهد یک دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی و یک دوربین تشخیص عمق ۵ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر پرتره هستیم. به لطف پردازنده خوب، U12  لایف می‌تواند با وضوح 4K نیز فیلم‌برداری کند. دوربین سلفی این گوشی هم ۱۳ مگاپیکسلی به همراه یک فلش LED انتخاب شده است.

U12 لایف حدود ۶.۳ میلی‌متر ضخامت داشته و بدنه آن طراحی جذاب دوتکه‌ای دارد اما بدنه آن از شیشه ساخته شده است. حسگر اثر انگشت در این گوشی در پشت قرار دارد اما حاشیه‌های بالا و پایین صفحه‌نمایش کماکان ضخیم هستند.

اچ‌تی‌سی U12 Life با اندروید ۸.۱ اوریو و رابط کاربری Sense عرضه می‌شود. اچ‌تی‌سی از یک باتری ۳۶۰۰ میلی‌آمپرساعتی در این گوشی استفاده کرده است.

زمان عرضه و قیمت اچ‌تی‌سی U12 Life

گوشی U12 Life قرار است با قیمت حدودی ۳۵۰ یورو اوایل مهرماه در اروپا عرضه شود.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.