کاسیو ساعت هوشمند WSD-F30 را با صفحه‌نمایش دولایه بهبودیافته معرفی کرد

کاسیو ساعتی مقاوم و زیبا را معرفی کرد، این ساعت هوشمند کاسیو با مدل WSD-F30 راهی بازار می‌شود و صفحه‌نمایش دولایه و بهبود‌یافته‌ای دارد.

0

شاهد معرفی ساعت هوشمند کاسیو با طراحی‌های جذاب و زیبا هستیم. در اولین نگاه به این ساعت‌ هوشمند متوجه خواهید شد به لحاظ طراحی با یکی از خاص‌ترین ساعت‌های هوشمند بازار طرف هستیم.

ساعت هوشمند کاسیو مدل WSD-F30 از سیستم‌عامل Wear OS بهره گرفته است و و به لحاظ ظاهری شباهت‌هایی با مدل‌های قبلی این ساعت دارد اما با نگاه به ویژگی‌های این ساعت هوشمند به لحاظ داخلی و بیرونی می‌توان گفت که حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

ساعت هوشمند کاسیو مدل WSD-F30 ابعاد بزرگی دارد اما نسبت به مدل قبلی این ساعت،‌کوچک‌تر طراحی شده و حدود 3.99 میلی‌متر کم‌عرض‌تر است و 0.4 میلی‌متر ضخامت کمتری دارد.

این موارد باعث شده تا ساعت هوشمند کاسیو WSD-F30 به همراه بند چیزی حدود 90 گرم وزن داشته باشد. با این حساب در مقام مقایسه می‌توان گفت این ساعت هوشمند نسبت به ال‌جی واچ‌ اسپرت ابعاد کوچکتری دارد.

البته انصافا ساعت کاسیو WSD-F30 زمانی که بر روی مچ‌ دست بسته می‌شود ابعاد خیلی بزرگی ندارد و بند این ساعت نیز به گونه‌ای طراحی شده تا کاربر تعامل خوبی با آن داشته باشد.

ویژگی‌های این ساعت هوشمند کاسیو تنها به ابعاد آن‌ ختم نمی‌شود و حضور صفحه‌نمایش دولایه را می‌توان یکی از جالب‌ترین ویژگی‌های این ساعت ذکر کرد، با این حساب می‌توان گفت در واقع ساعت WSD-F30 یک صفحه‌نمایش سیاه و سفید و یک صفحه نمایش رنگی دارد که بر روی یکدیگر قرار گرفته‌اند.

به لطف این فناوری کاربر قادر است برای کاهش مصرف باتری از حالت سیاه و سفید این صفحه‌نمایش کمک بگیرد. صفحه‌نمایش رنگی این ساعت نیز از نوع OLED است و رزولوشنی برابر با 390 در 390 پیکسل دارد و از ابعاد 1.2 اینچ برخوردار است.

ساعت هوشمند کاسیو WSD-F30 به لحاظ مقاومت نیز به عنوان یکی از جان‌سخت‌ترین ساعت‌های هوشمند بازار شناخته خواهد شد و به راحتی در عمق 50 متری زیر آب دوام می‌آورد.

کاسیو در حین معرفی این ساعت هوشمند اشاره‌ای به مشخصات سخت‌افزاری آن نکرده است اما با نگاهی به ظاهر آن می‌توان گفت با ساعت هوشمدن جان‌سختی طرف هستیم که جذابیت و امکانات خوبی دارد.

منبع androidcentral
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.