ایسر Predator Thronos تخت پادشاهی گیمرها را معرفی کرد!

ایسر دقایقی پیش در نمایشگاه IFA2018 از یک صندلی گیمینگ با نام Predator Thronos رونمایی کرد که بیشتر شبیه به یک تخت پادشاهی یا کابین خلبان در هواپیماست!

0

اگر یک گیمر حرفه‌ای و البته با پول بی‌نهایت هستید شاید دوست داشته باشید در راحت‌ترین حالت ممکن و با بهترین امکانات بازی کنید. Predator Thronos ایسر دقیقاً به همین منظور طراحی شده است. این صندلی گیمینگ که به ادعای ایسر بسیار هم راحت است دارای موتور و اجزایی برای قرارگیری در زوایای مناسب و البته نورپردازی RGB است.

می‌توانید تا سه مانیتور ۲۷ اینچی را به Predator Thronos متصل کنید تا یک زاویه دید فوق گسترده داشته باشید و یا از مانیتورهای اضافه جهت استریم بهتر بازی‌ها استفاده کنید. این تخت پادشاهی ۲۲۰ کیلوگرم وزن داشته و از اسکلت فولادی مستحکم ساخته شده است.

Predator Thronos

یکی دیگر از قابلیت‌های ویژه این صندلی لرزش با توجه به بازی و موقعیت است. این صندلی همچنین دارای استراحت‌گاه پا و با قابلیت چرخش تا ۱۴۰ درجه است و البته که مانیتورها و محل قرارگیری ماوس و کیبورد نیز با توجه به صندلی می‌چرخند تا همیشه در دسترس باشند.

ایسر جزئیات بیشتری از این صندلی از جمله قیمت و زمان عرضه آن را اعلام نکرده است.

منبع engadget
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.