ساعت هوشمند Skagen Falster 2 با سنسور ضربان قلب و GPS معرفی شد

شرکت Skagen به‌تازگی ساعت هوشمند Falster 2 خود را با سیستم‌عامل WearOS، سنسور ضربان قلب، GPS و NFC معرفی کرده است.

0

اگر طرفدار طراحی‌های ساده و مینیمال هستید ساعت‌های Skagen را حتماً خواهید پسندید. ساعت هوشمند جدید این شرکت Falster 2 با طراحی دایره‌ای شکل خود ما را به یاد موتو ۳۶۰ می‌اندازد با این تفاوت که خوشبختانه این ساعت بریدگی صفحه‌نمایش ندارد.

Falster 2 ظاهر دانمارکی خود را حفظ کرده و حالا به حسگر ضربان قلب برای سنجش فعالیت‌ها، GPS برای مکان‌یابی دقیق و NFC برای پرداخت‌های الکترونیکی مجهز شده است. به این ترتیب می‌توانید گوشی‌تان را در خانه بگذارید، برای ورزش به بیرون از خانه بروید و در راه برگشت هم خرید کنید؛ بدون این‌که به کیف پول نیاز داشته باشید.

Skagen Falster 2

علاوه بر این Falster 2 حالا حاشیه‌های باریک‌تری دارد. صفحه‌نمایش ۱.۱۹ اینچی این ساعت در بدنه‌ای با اندازه ۲ میلی‌متر کوچک‌تر جای گرفته و این ساعت همچنین دربرابر آب مقاوم است تا بتوانید حتی با آن شنا کنید. دو دکمه با قابلیت شخصی‌سازی در کنار دکمه هوم این ساعت قرار داشته و همچنین بند ساعت نیز طوری طراحی شده که برای تمامی اندازه‌های مچ مناسب باشد. Skagen با همکاری شرکت Fossil‌ قابلیت‌های تندرستی ساعت‌های سری Q این شرکت را به Falster 2 نیز آورده است.

زمان عرضه و قیمت ساعت Skagen Falster 2

این ساعت کماکان از پردازنده اسنپ‌دراگون ور ۲۱۰۰ کوالکام استفاده می‌کند و قرار است از ۲۱ شهریورماه با قیمت ۲۷۵ دلار برای بند چرمی یا سیلیکونی و یا ۲۹۵ دلار برای بند فلزی به بازار عرضه شود.

منبع engadget theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.