تسلا یک پاوربانک با قابلیت شارژ بی‌سیم گوشی معرفی کرد

شرکت تسلا روز گذشته از جدیدترین محصول خود رونمایی کرد. البته این محصول نه یک خودرو برقی جدید و نه یک‌تخته موج سواری لوکس است، بلکه یک پاوربانک با قابلیت شارژ بی‌سیم که مختص گوشی هوشمندتان طراحی گردیده است.

0

پاوربانک با قابلیت شارژ بی‌سیم گوشی تسلا که تحت سری lifestyle این شرکت به بازار عرضه خواهد شد، از همان فناوری به کار رفته در ساخت باتری خودروهای تسلا بهره می‌برد.

این شرکت پیش‌تر به واسطه عرضه باتری‌های پاوروال شانس خود را برای ورود به بازار گجت‌های هوشمند قابل حمل امتحان کرده است. پاوربانک با قابلیت شارژ بی‌سیم گوشی جدید تسلا نیز از باتری‌ پاوروال 6 هزار میلی آمپر ساعتی با عمر شارژ 22.2 وات ساعت بهره می‌برد و از طریق درگاه یو‌اس‎بی_سی به دستگاه‌های مختلف قابل اتصال است. البته یک خروجی USB-A هم تعبیه شده تا با دستگاه‌های قدیمی‌تر سازگاری داشته باشد.

پاوربانک با قابلیت شارژ بی‌سیم

این پاور بانک که قادر به ارائه توان 5 وات (جریان 1.5 آمپر و ولتاژ 5 ولت) است، به زودی با برچسب قیمتی 65 دلاری راهی بازار خواهد شد؛ هرچند که به نظر می‌رسد تسلا در قیمت گذاری دست بالا را گرفته است، چراکه هم اکنون طیف وسیعی از شارژرهای بی‎سیم با قیمت زیر 40 دلار در فروشگاه آمازون قابل سفارش هستند.

به‌روزرسانی: تسلا این محصول را از وب‌سایت خود حذف کرده است!

منبع 9to5mac
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.