هواوی آپدیت آزمایشی اندروید 9 پای را به ۹ گوشی آورد

هواوی قصد دارد تا پایان شهریورماه آپدیت اندروید 9 را به برخی از گوشی‌های پرچم‌دار و رده‌بالای خود بیاورد. اما ابتدا آپدیت آزمایشی اندروید 9 را برای این گوشی‌ها عرضه می‌کند.

0

به گفته هواوی رابط کاربری EMUI 9.0 براساس اندروید 9 پای همین هفته در نمایشگاه IFA2018 رونمایی خواهد شد. اولین گوشی‌های هوشمندی که این آپدیت را دریافت می‌کنند سری پی 20 هواوی خواهند بود که شامل پی 20، پی 20 پرو و پی 20 لایت هستند. پس از آن نیز این آپدیت به میت 10، میت 10 پرو و میت 10 لایت خواهد آمد. آپدیت آزمایشی اندروید 9 اما کمی زودتر و برای ۹ گوشی هواوی عرضه خواهد شد.

این آپدیت آزمایشی برای کاربران محدودی و با هدف کشف مشکلات احتمالی عرضه خواهد شد. این گوشی‌های شامل گوشی‌های میت 10، میت 10 پورشه دیزاین، میت 10 پرو، میت RS پورشه دیزاین، پی 20، پی 20 پرو، آنر 10، آنر وی 10 و آنر پلی خواهد بود.

برنامه آزمایشی هواوی به ۱۵۰۰ کاربر محدود شده و تنها شامل کاربران چینی خواهد بود. با این حال نگران نباشید چرا که هواوی قول داده این آپدیت حیاتی را هر چه زودتر برای کاربران سایر کشورها نیز منتشر کند.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.