گلکسی نوت 9 از آزمون تعمیرپذیری iFixit‌ امتیاز ۴/۱۰ را کسب کرد

با باریک شدن گوشی‌ها و ساخت آن‌ها از شیشه و فلز تعمیر کردن آن‌ها هم دشوارتر می‌شود. گلکسی نوت 9 هم از این قاعده مستثنی نیست و توانسته فقط ۴ امتیاز از وب‌سایت iFixit کسب کند.

0

وب‌سایت iFixt با عرضه گوشی‌های هوشمند آن‌ها را کالبدشکافی کرده و تعمیرپذیری آن‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهد. گلکسی نوت 9 جدیدترین گوشی سامسونگ به زیر تیغ این شرکت رفته و امتیاز ۴ از ۱۰ را کسب کرده است. گفتنی است گلکسی نوت 8 نیز سال گذشته همین امتیاز را کسب کرده بود و با توجه به تغییرات جزئی که در نسل جدید اتفاق افتاده این موضوع تعجب برانگیز نیست.

با این‌حال iFixit می‌گوید گلکسی نوت 9 حالا ماژولارتر از گذشته است چرا که درگاه USB-C، جک هدفون و کابل داک S-Pen حالا به راحتی جدا می‌شوند. علاوه بر این برخلاف آیفون، سامسونگ در گلکسی نوت 9 از پیچ‌های استاندارد فیلیپس استفاده کرده است.

باتری گلکسی نوت 9 در iFixit‌

باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی بزرگ گلکسی نوت 9 با این‌که قابل تعویض است اما برای درآوردن آن باید چسب محکم پشت آن را باز کنید. همچنین نصب باتری جدید و بستن گوشی به نحو مناسب هم کار ساده‌ای نیست. همچنین همان‌طور که می‌دانید در صورت باز کردن و بستن گلکسی نوت 9 این گوشی دیگر به احتمال زیاد دربرابر آب و گردوغبار مقاومت پیشین را نخواهد داشت و بهتر است با آن با حساسیت بیشتری رفتار کنید.

اطلاعات بیشتر در مورد کالبدشکافی گلکسی نوت 9 را می‌توانید از وب‌سایت iFixit‌ ببینید.

منبع ifixit
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.