هواوی گوشی میت 20 لایت را بی‌سروصدا معرفی و عرضه کرد

هواوی ساعاتی پیش گوشی میان‌رده میت 20 لایت خود را برای پیش‌فروش در اروپا عرضه کرد. این گوشی با قیمت حدودی ۳۷۵ یورو یا ۴۳۰ دلار عرضه می‌شود.

0

پیش از این‌که از میت 20 خبری باشد هواوی نسخه لایت این گوشی را معرفی و عرضه کرده است. میت 20 لایت گوشی میان‌رده جذابی‌ست که نسبت به میت 10 لایت یا پی 20 لایت پیشرفت‌های زیادی داشته است.

هواوی میت 20 لایت

همان‌طور که انتظار داشتیم میت 20 لایت دارای صفحه‌نمایشی ۶.۳ اینچی با وضوح ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و با بریدگی عریضی در بالا و یک حاشیه ضخیم در پایین است. بدنه این گوشی از جنس شیشه و فلز بوده و طراحی و چینش دوربین دوگانه در پشت آن ما را به یاد مدل پورشه دیزاین میت 10 می‌اندازد.

دوربین هواوی میت 20 لایت

به‌هر حال میت 20 لایت از تراشه میان‌رده جدید Kirin 710 بهره گرفته که قرار است بهبود خوبی نسبت به Kirin 659 یکی دو سال اخیر محسوب شود. این تراشه دارای ۴ هسته ۲.۲ گیگاهرتزی Cortex-A73 و چهار هسته ۱.۷ گیگاهرتزی Cortex-A53 در کنار پردازشگر گرافیکی Mali-G51MP4 است. علاوه بر این هواوی از ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی نیز در این گوشی استفاده کرده است.

HUAWEI Mate 20 LITE

دوربین اصلی میت 20 لایت ۲۰ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 بوده و دوربین سلفی نیز ۲۴ مگاپیکسلی با f/2.0 در نظر گرفته شده است. هر دو دوربین پشت و جلو را یک سنسور دوم ۲ مگاپیکسلی نیز برای تشخیص عمق و ثبت تصاویر پرتره همراهی می‌کنند. این دوربین قادر به فیلم‌برداری 1080p با نرخ 30fps نیز هست اما در مورد فیلم‌برداری 4K هنوز مطمئن نیستیم. این دوربین‌ها قابلیت‌های هوش مصنوعی گوشی‌های پرچم‌دار هواوی را نیز در اختیار دارند.

شارژ هواوی میت 20 لایت

میت 20 لایت ۷.۶ میلی‌متر ضخامت و ۱۷۲ گرم وزن داشته و با اندروید ۸.۱ اوریو و باتری ۳۷۵۰ میلی‌آمپرساعتی عرضه می‌شود. خوشبختانه اینبار فناوری شارژ سریع سوپرشارژ هواوی نیز در کنار درگاه USB-C به میت 20 لایت آمده است.

انتظار داریم هواوی در نمایشگاه IFA2018 جزئیات بیشتری از این گوشی را اعلام کند.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.