اینترنت همراه، مکالمه و پیامک مشترکین شاتل موبایل در 11 شهریور رایگان شد

شاتل موبایل به مناسبت نخستین سالروز تولد این اپراتور سراسری تلفن همراه کشور، یکشنبه 11 شهریور، 7 گیگابایت اینترنت همراه 3G و 4G، مکالمه و پیامک نامحدود شاتل موبایلی به مشترکین خود هدیه می‌دهد.

0

به گزارش روابط عمومی شاتل موبایل، در این طرح مشترکین قبلی و جدید شاتل موبایل که تا پیش از این تاریخ، سیم‌کارت خود را فعال و نخستین تماس را برقرار کرده باشند، در یازدهم شهریورماه سال جاری، ۷ گیگابایت اینترنت همراه، هزار دقیقه مکالمه و هزار عدد پیامک شاتل موبایلی هدیه می گیرند و به این ترتیب استفاده از خدمات اینترنت پرسرعت 3G و 4G، مکالمه و پیامک روی سیم کارت های این اپراتور سراسری تلفن همراه در یازدهم شهریور ماه برای تمامی مشترکین رایگان خواهد بود.
گفتنی است، شاتل موبایل همچنین در طرح ویژه عید فطر نیز، ۱۴ گیگابایت اینترنت همراه 3G و 4G در طی تعطیلات دو روزه این عید سعید به مشترکین خود هدیه داده بود.
متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره هدایا، طرح‌ها و بسته‌های جدید شاتل موبایل، انتخاب شماره و خرید سیم کارت شاتل با پیش شماره ۰۹۹۸ و کد یک، می‌توانند به وب سایت این اپراتور به نشانی www.shatelmobile.ir مراجعه و یا با شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ تماس بگیرند.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.