آنر 8X هواوی به تراشه اسنپ‌دراگون 660 مجهز خواهد بود

هواوی رسما اعلام کرده است که آنر 8X به زودی معرفی خواهد شد و از قرار معلوم این گوشی جدید هواوی به تراشه اسنپ‌دراگون 660 مجهز خواهد بود.

0

بر اساس اعلام رسمی هواوی، قرار است 10 روز دیگر در تاریخ چهاردهم شهریورماه شاهد معرفی رسمی هواوی آنر 8X باشیم. این گوشی در دو نسخه راهی بازار خواهد شد که یکی از این نسخه‌های ابعاد معمولی دارد و گوشی دیگر آنر ۸ ایکس ابعاد بسیار بزرگتری خواهد داشت.

این گوشی بزرگ‌تر را با نام آنر 8X مکس در بازار خواهیم شناخت و ابعادی برابر با 7.12 اینچ خواهد داشت، به این ترتیب با یک حساب سرانگشتی می‌توان گفت آنر 8X مکس حتی از شیائومی می مکس 3 نیز بزرگ‌تر است.

با این حساب با توجه به اینکه به تاریخ رونمایی رسمی honor 8X نزدیک می‌شویم شاهد درز تصاویری از بنچمارک این گوشی در شبکه اجتماعی چینی Weibo هستیم. تاکنون بر این باور بودیم که هواوی برای گوشی جدید خود از پردازنده‌های اسنپ‌دراگون 636 یا اسنپ‌دراگون 660 بهره خواهد گرفت و حالا نتایج این بنچمارک نشان می‌دهد که هواوی برای گوشی جدید برند آنر خود از پردازنده اسنپ‌دراگون 660 کمک گرفته است.

در کنار اطلاعاتی که از پردازنده این گوشی بدست آورده‌ایم، نتایج بنچمارک این گوشی حکایت از حضور 4 گیگابایت رم، صفحه‌نمایش با رزولوشن 1080 در 2244 پیکسل، بریدگی بالای صفحه‌نمایش به حالت V و ترکیب دوربین دوگانه 16 و 2 مگاپیکسلی را در آنر 8X شاهد خواهیم بود. این گوشی یک باتری بزرگ 4900 میلی‌آمپر ساعتی دارد و دوربین سلفی آن 8 مگاپیکسلی است.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.