آپدیت اندروید 8.1 برای گلکسی جی 5 پرو سامسونگ منتشر شد

شرکت سامسونگ به تازگی آپدیت اندروید 8.1 را برای گوشی میان رده گلکسی جی 5 پرو منتشر کرده است.

0

بر اساس شایعات از پیش درز کرده، سامسونگ هیچ‌گاه آپدیت اندروید 8 را برای گوشی گلکسی جی 5 پرو منتشر نکرد، اما این گوشی میان رده را مستقیماً به اندروید 8.1 ارتقا داده است.

آپدیت اندروید 8.1 برای گلکسی جی 5 پرو که با بیلدنامبر J530FXXU2BRH5 فعلا برای کاربران لهستانی قابل دریافت است، با این حال می‌توان پیش‌بینی کرد که در هفته‌های آینده برای سایر رام‌ها نیز قابل دریافت شود.

علاوه بر اضافه شدن ویژگی‌های برتر اندروید 8.1، به‌روزرسانی جدید گوشی گلکسی جی 5 پرو شامل پچ های امنیتی اوت 2018 هم هست. برای بررسی دستی آپدیت اندروید 8.1 برای این گوشی پس از رفتن به منوی آپدیت نرم‌افزار گوشی، گزینه Download updates manually را انتخاب کنید.

بررسی کامل گوشی Galaxy J5 Pro را می‌توانید از اینجا در فارنت بخوانید؛ گفتنی است این گوشی در برخی بازارها با نام گلکسی جی 5 (2017) نیز عرضه شده است.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.