هواوی قابلیت عکاسی شب دوربین پی 20 را به میت 10 و میت 10 پرو آورد

قابلیت عکاسی شب که پیش از این در اپلیکیشن دوربین سه‌گانه پی 20 فعال بود، به تازگی تحت یک بسته به‌روزرسانی اکنون به خانواده میت 10 هم اضافه شده است.

0

بر کسی پوشیده نیست که الگوریتم‌های نرم‌افزاری نقش به سزایی در افزایش کیفیت تصاویر ثبت شده توسط گوشی‌های هوشمند دارند و شرکت‌های سازنده نیز می‌کوشند همیشه وقت از جدیدترین متد و فیلترهای موجود در محصولات خود استفاده کنند. به عنوان مثال هواوی حالت عکاسی شب دوربین پی 20 پرو را به تازگی به سری میت 10 اضافه کرده است که از طریق آن می‌توان تصاویری به مراتب روشن‌تر و شفاف‌تر را در محیط‌های کم نور ثبت کرد.

بر این اساس جدیدترین به‌روزرسانی گوشی‌های میت 10، میت 10 پرو و میت 10 پورشه دیزاین که با شماره داخلی BLA-L29C 8.0.0.145 شناخته می‌شود، علاوه بر ایجاد قابلیت عکاسی شب دوربین پی 20 ، شامل برخی به‌روزرسانی‌های سیستمی مبتنی بر اندروید 8 و رابط کاربری EMUI 8.0 هم هست.

با فعال‌سازی قابلیت عکاسی شب دوربین پی 20 حین عکاسی چندین تصویر به ثبت رسیده و درنهایت همگی برای دست پیدا کردن به حداکثر روشنایی و حداقل میزان نویز، با یکدیگر به صورت نرم‌افزاری ترکیب می‌شوند. در نظر داشته باشید که با فعال کردن این قابلیت هم شاهد محو شدن تصویر اجسام متحرک خواهید بود، با این حال برای دوربین‌هایی که عملکرد ضعیفی در محیط‌های کم نور داشته‌اند، یک ارتقای اساسی تلقی می‌شود.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.