تماشا کنید: ویدئوی جعبه‌گشایی پیکسل ۳ ایکس‌ال پیش از رونمایی رسمی!

با این‌که گوگل هنوز گوشی پیکسل ۳ ایکس‌ال را رونمایی نکرده حالا یک کانال یوتیوب توانسته یک نسخه رسمی از گوشی را به همراه جعبه تهیه کرده و آن را آنباکس کند.

0

لو رفتن پیکسل ۳ ایکس‌ال گوگل حالا دیگر از مشخصات فنی و تصاویر گذشته و به‌تازگی ویدئوی جعبه‌گشایی کامل این گوشی در یوتیوب منتشر شده است. پیش از این گوشی پرچم‌دار آینده گوگل در بازار سیاه با قیمت ۲۰۰۰ دلار عرضه شده بود. حالا ویدئوی جعبه‌گشایی پیکسل ۳ ایکس‌ال نیز در یوتیوب منتشر شده است.

این ویدئو البته چیز جدیدی را فاش نمی‌کند و پیش از این اکثر ویژگی‌های فنی و ظاهری این گوشی علاوه بر محتویات درون جعبه را می‌دانستیم. به هر حال همان‌طور که می‌بینید پیکسل ۳ ایکس‌ال یک بریدگی با ضخامت بسیار زیاد در صفحه‌نمایش خود دارد که به اعتقاد ما ظاهر جذابی ندارد. در این بریدگی علاوه بر بلندگو و سنسورها دو دوربین سلفی هم قرار داده شده است.

پشت گوشی نسبت به نسل قبل تقریباً بدون تغییر باقی مانده و گوگل کماکان به استفاده از یک دوربین اصلی اصرار دارد. در این گوشی کماکان خبری از جک هدفون نیست و به همین دلیل گوگل یک تبدیل USB-C به جک ۳.۵ میلی‌متری هم در جعبه قرار داده است. خبر خوب این‌که برای اولین بار درون جعبه گوشی همچنین با یک ایرفون شبیه به Pixelbud هم مواجه هستیم.

به این ترتیب دیگر چیزی برای رونمایی باقی نمانده و شاید بهتر باشد گوگل صرفاً لیست مشخصات فنی این گوشی را به همراه قیمت آن منتشر کند. پیکسل ۳ ایکس‌ال مسلماً از گوشی‌های زیبای بازار محسوب نمی‌شود و در شرایطی که گوشی‌های فایند ایکس اوپو یا NEX S از ویوو تمام حاشیه‌ها را از بین برده‌اند استفاده از چنین بریدگی بدقواره‌ای صلاحیت تیم طراحی گوگل را زیر سؤال برده است. حداقل امیدواریم قیمت این گوشی نسبت به رقبای هزاردلاری خود متعادل‌تر تعیین شود.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.