کنترلر ایکس‌باکس وان اس با اندروید 9 پای سازگاری کامل دارد

بازی کردن با گوشی‌های اندرویدی با استفاده از کنترلر حس و حال دیگری دارد و خوشبختانه گوگل پشتیبانی کنترلر ایکس‌باکس وان اس را با اندروید 9 پای میسر کرده است.

0

این روزها شاهد پیشرفت چشمگیر بازی‌های موبایل هستیم، در این بین بازی کردن با کنترلرها لطف دیگری دارد به خصوص که این کنترلر، یک کنترلر حرفه‌ای از یک کنسول تراز اول دنیا باشد. به همین منظور باخبر شدیم گوگل کنترلر ایکس‌باکس وان اس را کاملا با اندروید پای نسخه 9.0 سازگار کرده است تا کاربران گوشی‌های تراز اول اندرویدی با کنترلر ایکس‌باکس وان اس با بازی‌ها تعامل داشته باشند.

چیدمان کلید‌های این کنترلر با بیشتر بازی‌های اندرویدی سازگاری کاملی دارد تا گیمرها تجربه‌ای بی‌نقص را در بازی‌های اندرویدی پیش‌رو داشته باشند.

ناگفته نماند چیزی حدود 2 سال پیش بود که یکی از کاربران از گوگل درخواست کرده بود تا اندروید را با کنترلر ایکس‌باکس سازگار کند و اکنون پس از گذشت 2 سال شاهد این سازگاری در اندروید نسخه 9.0 هستیم.

کنترلر ایکس‌باکس

ناگفته نماند این تنها کنترلر ایکس‌باکس وان اس نیست که با اندروید پای سازگاری دارد و کاربران قادر هستند سایر کنترلر‌های جدید کنسول‌های ایکس‌باکس (با توجه به تصویر بالا) و پلی‌استیشن 4 را با اندروید پای استفاده کنند. در واقع تمامی کنترلر‌های کنسول‌های نسل جدید که از بلوتوث پشتیبانی می‌کنند با اندروید پای سازگار خواهند بود.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.