هدست جدید اچ‌پی هنگام بازی گوش‌های شما را خنک نگه می‌دارد!

اگر یک گیمر حرفه‌ای هستید حتماً می‌دانید در استفاده از هدست برای مدت طولانی گوش‌ها گرم شده و عرق می‌کنند و همین مشکل می‌تواند آزاردهنده باشد. اما هدست جدید اچ‌پی با نام Omen Mindframe قول داده تا این مشکل را رفع کند.

0

یکی از لازمه‌های بازی کردن به‌صورت اجتماعی و حرفه‌ای استفاده از هدست نه‌تنها برای شنیدن بهتر جهت صداها بلکه برای برقراری ارتباط صوتی با هم‌تیمی‌ها است. اما از آن‌جا که اکثر گیمرها از هدست‌های پشت بسته استفاده می‌کنند به دلیل نبود گردش هوا گوش کاربر پس از مدتی گرم و داغ شده و عرق می‌کند. هدست Omen Mindframe اچ‌پی برای حل این مشکل طراحی شده است.

HP Omen Mindframe Cooling

جالب است بدانید این هدست اچ‌پی واقعاً محفظه درونی و محل قرارگیری گوش شما را خنک می‌کند و اگر داخل ایرکاپ‌ها را لمس کنید متوجه خنک بودن آن‌ها خواهید شد. این هدست از طریق درگاه USB به کامپیوتر متصل شده و اطراف لوگوی Omen نیز با نورپردازی RGB‌ روشن می‌شود.

HP Omen Mindframe

به گفته اچ‌پی این فناوری خنک‌کنندگی هدفون پتنت شده و در آن برای جلوگیری از ایجاد صدای اضافه از فن استفاده نشده است. علاوه بر این اچ‌پی قابلیت نویزکنسلینگ را نیز به این هدفون اضافه کرده است تا تمرکز بیشتری روی بازی داشته باشید.

قیمت هدست Omen Mindframe اچ‌پی ۱۹۹ دلار تعیین شده و این هدست قرار است از مهرماه به بازار عرضه شود.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.