تماشا کنید: بررسی ویدئویی گلکسی نوت 9 فارنت

گلکسی نوت 9 بهترین و البته گران‌ترین پرچم‌داری است که سامسونگ تاکنون عرضه کرده است. این گوشی که به‌تازگی وارد بازارهای جهانی شده حالا زیر ذره‌بین فارنت قرار گرفته است.

1

گلکسی نوت 9 یک پرچم‌دار هزار دلاریست که شاید قیمت آن با توجه به نرخ کنونی ارز بسیاری از علاقمندان را از خرید آن منصرف کند. با این‌حال همان‌طور که در بررسی جامع متنی این گوشی برایتان نوشتیم گلکسی نوت 9 می‌تواند کامل‌ترین گوشی اندرویدی باشد که بدون یک نقص قابل ملاحظه می‌توان آن را به هر فردی پیشنهاد داد. در بررسی ویدئویی گلکسی نوت 9 سعی کرده‌ایم به‌صورت خلاصه و در هفت دقیقه مهم‌ترین مزایای و معایب این گوشی را برایتان بازگو کنیم.

گلکسی نوت 9 دارای صفحه‌نمایش ۶.۴ اینچی Super AMOLED با وضوح QHD و کنتراست، زوایای دید و اشباع رنگ عالیست. این صفحه‌نمایش که حالا از HDR نیز پشتیبانی می‌کند عنوان بهترین صفحه‌نمایش موبایلی را دریافت کرده است. بلندگوهای استریو نیز حالا با پشتیبانی از دالبی اتموس به گلکسی نوت 9 آمده‌اند تا در کنار جک هدفون تجربه صوتی کم‌نظیری را فراهم کنند.

پردازنده گلکسی نوت 9 در ایران اکسینوس ۹۸۱۰ است که با ۶ یا ۸ گیگابایت رم همراه شده است. این تراشه قدرتمند در اجرای تمام اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها عملکرد بسیار سریعی دارد اما کماکان از نظر گرافیکی یک پله پایین‌تر از اسنپ‌دراگون ۸۴۵ در نسخه آمریکایی نوت ۹ است. سامسونگ از همان دوربین گلکسی اس ۹ پلاس در نوت 9 نیز استفاده کرده و به همین دلیل در هر شرایط نوری می‌توانید انتظار ثبت تصاویر و ویدئوهای فوق‌العاده‌ای را داشته باشید.

گلکسی نوت 9 متأسفانه با اندروید ۸.۱ اوریو و نه با اندروید ۹ به بازار عرضه شده و باید منتظر آپدیت سامسونگ بمانیم؛ با این‌حال رابط کاربری سامسونگ اکسپرینس کاملاً غنی و کارامد است. قلم S-Pen حالا به لطف اتصال بلوتوث کاربردهای دیگری مثل ریموت شاتر دوربین و یا ریموت پاورپوینت را نیز پیدا کرده است و می‌تواند مفیدتر از همیشه باشد.

سرانجام باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی گلکسی نوت 9 یکی از مشکلات دیگر پرچم‌داران سامسونگ را حل کرده و دوام شارژ این گوشی را به حداقل یک روز کامل با استفاده سنگین ارتقا داده است. به این ترتیب می‌توان گفت گلکسی نوت 9 یکی از کامل‌ترین گوشی‌هایی است که تاکنون به بازار عرضه شده و اگر توان خرید آن را دارید شما را پشیمان نخواهد کرد؛ با این‌حال گلکسی اس ۹ پلاس نیز با چند میلیون تومان قیمت پایین‌تر می‌تواند ۹۰ درصد امکانات این گوشی را برایتان فراهم کند.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. پریسا می‌گوید

    الان دیگه ارزونترین گوشیها هم حدود 2 میلیون شدن آیفون ایکس تا ماه قبل 15 میلیون بود الان حتما 5 میلیون بیشتر شده مشکل از پول ماست نه قیمت گوشی