سامسونگ گلکسی J2 Core اولین گوشی مبتنی بر اندروید گو خود را معرفی کرد

سامسونگ سرانجام اولین گوشی ارزان‌قیمت خود مبتنی بر Android Go را معرفی کرد. این گوشی که گلکسی J2 Core نام دارد و برای کاربران با بودجه محدود عرضه می‌شود.

0

احتمالاً می‌دانید نسخه Go Edition اندروید یک نسخه سبک‌تر از این سیستم‌عامل محبوب موبایلی برای دستگاه‌های ضعیف‌تر است که برای قدرت پایین سخت‌افزاری بهینه شده است. گوشی گلکسی J2 Core سامسونگ البته کماکان با رابط کاربری این شرکت عرضه خواهد شد و متأسفانه هنوز بر مبنای اندروید ۸.۱ اوریو و نه اندروید ۹ توسعه داده شده است.

گلکسی J2 Core

گلکسی J2 Core دارای صفحه‌نمایشی ۵.۰ اینچی با وضوح ۹۶۰ در ۵۴۰ پیکسل و تراکم پیکسلی 220ppi است. سامسونگ برای این گوشی تراشه اکسینوس ۷۵۷۰ را با چهار هسته ۱.۴ گیگاهرتزی Cortex-A53 و پردازنده گرافیکی Mali-T720 در نظر گرفته است.

این گوشی دارای ۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۱ گیگابایت حافظه رم بوده اما می‌توانید به لطف درگاه کارت حافظه ظرفیت داخلی را تا ۲۵۶ گیگابایت نیز افزایش دهید. گلکسی J2 Core از دوربین ۸ مگاپیکسلی با f/2.2 و فلش LED با قابلیت فیلم‌برداری 1080p بهره برده و دوربین سلفی آن نیز ۵ مگاپیکسلی است.

مسلماً با این مشخصات نمی‌توانید بازی فورتنایت را روی این گوشی نصب کنید اما اندروید گو احتمالاً به شما در اجرای روان اپلیکیشن‌های روزانه و نگهداری دوام شارژ باتری ۲۶۰۰ میلی‌آمپرساعتی گلکسی J2 Core کمک خواهد کرد.

سامسونگ قصد دارد گلکسی J2 Core را ابتدا در هند و مالزی عرضه کند. با این‌که قیمت این گوشی هنوز مشخص نیست اما با توجه به قیمت ۱۰۰ دلاری نسخه قوی‌تر گلکسی J2 انتظار داریم J2 Core با قیمتی پایین‌تر به بازار عرضه شود.

منبع phoneArena Gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.