اوپو R17 پرو با سه دوربین، دو باتری و بریدگی کوچک صفحه‌نمایش معرفی شد

ظاهراً حالا نوآوری را باید در محصولات شرکت‌های کمتر شناخته شده چینی جستجو کرد. گوشی جدید اوپو F17 پرو به‌تازگی با سه دوربین، دو باتری و یک بریدگی بسیار کوچک در صفحه‌نمایش معرفی شده است.

0

اوپو چند روز پیش گوشی R17 اولین گوشی محافظت شده با گوریلا گلس ۶ را معرفی کرد و حالا نوبت به معرفی نسخه پرو آن رسیده است. اوپو R17 پرو از صفحه‌نمایش ۶.۴ اینچی AMOLED با نسبت صفحه به بدنه عالی ۹۱.۵ درصد و وضوح 1080p بهره می‌برد که در آن تنها یک بریدگی کوچک شبیه به یک قطره آب برای جایگیری دوربین سلفی قرار دارد. حسگر اثر انگشت با صفحه‌نمایش یکپارچه شده است؛ کاری که هنوز اپل و سامسونگ موفق به انجام آن نشده‌اند.

اوپو R17 پرو از تراشه اسنپ‌دراگون ۷۱۰ بهره می‌گیرد که شاید یک پرچم‌دار نباشد اما با هشت هسته ۲.۲ گیگاهرتزی و پردازنده گرافیکی Adreno 616 مسلماً از میان‌رده‌ها یک سروگردن بالاتر است. این گوشی با ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی نیز همراه شده است.

در پشت گوشی و در دوربین سه‌گانه می‌توانید یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اصلی با لرزش‌گیر اپتیکال و دیافراگم متغیر f1.5-f2.4 را پیدا کنید که از گلکسی اس ۹ و گلکسی نوت ۹ قرض گرفته شده است. دوربین دوم ۲۰ مگاپیکسلی و احتمالاً تله‌فوتو است و دوربین آخر یک دوربین تشخیص عمق برای عکاسی سه‌بعدی و واقعیت افزوده خواهد بود.

اوپو R17 پرو دو باتری ۱۸۵۰ میلی‌آمپرساعتی درون خود دارد که در مجموع ظرفیت باتری را به ۳۷۰۰ میلی‌آمپرساعت می‌رساند. دلیل استفاده از دو باتری فناوری شارژ سریع SuperVOOC است که تنها در ۱۰ دقیقه شارژ باتری را از صفر به ۴۰ درصد می‌رساند و در حال حاضر سریع‌تر از QuickCharge 4 کوالکام یا DashCharge وان‌پلاس محسوب می‌شود.

از سایر مشخصات این گوشی می‌توان به دوربین سلفی ۲۵ مگاپیکسلی f/2.0، اندروید ۸.۱ اوریو با رابط کاربری ColorOS 5.1 و نبود درگاه کارت حافظه اشاره کرد.

قیمت اوپو R17 پرو در چین چیزی حدود ۶۲۵ دلار و زمان عرضه آن اواسط مهرماه اعلام شده است اما مشخص نیست آیا این گوشی به بازارهای جهانی هم راه پیدا خواهد کرد یا خیر.

منبع GSMArena phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.