اپ‌نت: حل پازل‌های خلاقانه در بازی Heart Box – Physics Puzzles

در بازی Heart Box – Physics Puzzles به حل معماهایی می‌پردازید که مبتنی بر قوانین فیزیک بوده و تا حدودی یادآور بازی جذاب و پرطرفدار Cut The Rope می‌باشد. این بازی توسط RAD BROTHERS برای کاربران اندرویدی طراحی و ارائه شده است.

0

شخصیت اصلی بازی Heart Box یک ربات است که در حال از دست دادن شارژش بوده و شما باید آن را به منبع تغذیه شارژ رسانده تا دوباره جان بگیرد. در پیدا کردن مسیری که باید ربات را هدایت کرده تا به مقصد برسد درگیر چالش‌های جذاب و متعددی خواهید شد. این چالش‌ها و به طور کلی پیدا کردن مسیر اصلی در ابتدای بازی بسیار ساده به نظر می‌رسند اما هرچقدر که مراحل بالاتر می‌روند به طبع بر میزان سختی آن ها افزوده می‌شود و این خود بازی را مهیج‌تر و اعتیادآورتر نموده.

در مسیرتان اجزای رنگی وجود دارند که با برخورد به آن‌ها منفجر شده و علاوه بر خودشان هر شی در اطرافشان را نیز فرومی‌ریزند. باید از این ویژگی به نفع خود و در راستای پیدا کردن راه اصلی استفاده نمایید. بازی دارای گرافیکی واقع‌گرایانه و موسیقی متن هیجان‌انگیزی است. طی بیش از 100 مرحله از این بازی درمی‌یابید که چگونه با استفاده از قوانین ساده فیزیک می‌توانید مسیر را برای این ربات شیرین در آستانه خاموشی هموار کنید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.