اپ‌نت: مرورگر سریع و ایمن ABC Browser Pro

داشتن یک مرورگر سریع با حجم کم از ملزومات گوشی‌های اندرویدی ضعیف و ارزان‌قیمت است. مرورگر ABC Browser Pro – Private Browser با داشتن این ویژگی‌ها یکی از کاربردی‌ترین مرورگرهایی می باشد که توسط SKVCHAT LLC توسعه داده شده است.

0

مرورگرهای بی‌شماری تاکنون برای اندروید عرضه شده‌اند اما هربار با ورود یکی از جدیدترین آن‌ها به این نکته توجه می‌کنیم که علاوه بر حجم کم و سرعت بالا بتواند با داشتن کاربردهای متنوع برخی دیگر از نیازهای کاربران را برطرف نماید. در ABC Browser Pro به راحتی و با آسودگی خاطر می‌توانید به جستجوی اطلاعاتتان بپردازید و این اطمینان را داشته باشید که هیچ‌کسی نمی‌تواند به سادگی به آن‌ها دسترسی داشته باشد. عملیات جستجو با سرعت بسیار بالایی صورت می‌پذیرد و با این روش در زمانتان نیز صرفه‌جویی خواهید کرد.

از ویژگی‌های موردتوجه و محبوب در ABC Browser Pro – Private Browser نبود پیام‌های تبلیغاتی در صفحه بوده که برای کاربران بسیار جذاب می‌باشد. هر مطلبی را که بخواهید بدون نگرانی جستجو کرده و با داشتن حالت جستجوی سریع به نتایج موردنظرتان دست پیدا کنید. هر صفحه و سایتی که می‌خواهید را علامت‌گذاری نمایید تا در زمانی دیگر به راحتی به آن دسترسی داشته باشید. این مرورگر با داشتن حالت شب از آسیب رسیدن به چشمانتان جلوگیری می‌نماید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.