اپ‌نت:ساخت کلاژ تصاویر با Project Life – Scrapbooking

داشتن یک آلبوم عکس دیجیتال درون گجت اندرویدی‌تان با استفاده از اپلیکیشن Project Life – Scrapbooking راهی بسیار جذاب برای حفظ خاطراتتان می‌باشد. این اپ را Becky Higgins LLC برایتان طراحی و به بازار ارائه نموده است.

0

به راحتی می‌توانید تصاویر دلخواهتان را انتخاب نمایید و با کشیدن آن در صفحه درون Project Life قرار دهید سپس با استفاده از ابزارهای ویرایشی آن‌ها را به هر طریقی که می‌خواهید اصلاح نموده و در صفحات مختلف دفترچه خاطرات و یا آلبوم مجازی‌تان قرار دهید. می‌توانید تصاویر را در ابعاد دلخواه برش داده و یا تا جایی که می‌خواهید بزرگنمایی کنید. این تصاویر را در قالب‌های کلاژ بسیار متنوعی می‌توانید جای‌گذاری کنید. در ادامه با انتخاب یک فونت از میان تعداد زیاد و متنوع آن‌ها به اضافه کردن متن موردنظرتان بپردازید و در هر قسمتی از تصاویر که می‌خواهید قرار دهید.

نوشته‌هایتان را با فونت‌ها و رنگ‌ها و نیز اندازه‌های مختلف امتحان کنید. برای تصویر پس‌زمینه نیز برایتان مجموعه‌ای جامع و کامل قرار داده شده است. اما اگر دوست داشته باشید تا زمینه شخصی خودتان را داشته باشید می‌توانید با استفاده از ابزارهای مختلفی که تعبیه شده به طراحی قالب دلخواه خودتان بپردازید و آن‌گونه که می‌خواهید از رنگ و طرح زمینه گرفته تا حالت گوشه تصاویر و نیز نوشته‌ها را تنظیم نمایید. در نهایت از صفحات آلبومتان خروجی با فرمت دلخواه گرفته و یا در شبکه‌ها اجتماعی با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.