اپ‌نت: پخش همزمان و هماهنگ موزیک با چند دستگاه با AmpMe

در فضاهای شلوغ و پر جمعیت می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن AmpMe استفاده کرده و آهنگ‌های مورد نظرتان را به‌صورت هماهنگ از اسپیکر چندین دستگاه پخش کنید.

0

حتما برای بیشتر شما پیش آمده که بخواهید در یک جمع شلوغ از دستگاه هوشمندتان یک فایل موسیقی را پخش کنید ولی به خاطر پایین بودن حجم صدا این کار با کیفیت کمی انجام شود. با استفاده از AmpMe به راحتی خواهید توانست از چندین دستگاه دیگر نیز کمک گرفته و موزیک موردنظرتان را با صدای بلند پخش نمایید. تعداد دستگاه‌هایی که می‌توانند به شما متصل شده و فایل صوتی دلخواهتان را پخش نمایند نامحدود می‌باشد. همچنین برای انجام این اتصال نیازی به وای‌فای و بلوتوث نیست.

شیوه کار این اپ به این صورت است که چند دستگاه در نظر گرفته شده و یکی از آن‌ها به عنوان میزبان انتخاب می‌شود و بقیه با استفاده از AmpMe به میزبان متصل خواهند شد. تنها میزبان می‌تواند در طول پخش آن را کنترل نماید و به تنظیم میزان حجم صدا پرداخته و یا فایل در حال پخش را تغییر دهد. اگر در ادامه هرکدام از دستگاه‌ها بخواهند از این اتصال خارج شوند این کار را به راحتی می‌توانند به انجام برسانند. این اپ با انواع مختلف گجت‌های اندرویدی سازگار بوده و محیطی بسیار ساده و زیبا دارد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.