اپ‌نت: خواب‌هایتان را بنویسید و ذخیره کنید! Dream Journal Ultimate

احتمالاً در زندگی خواب‌های عجیب‌وغریب زیادی دیده‌اید که دوست دارید برای اطرافیان تعریف کنید. Dream Journal Ultimate یک اپلیکیشن جالب برای ثبت و نگه‌داری این خواب‌ها و رویاهاست.

0

خواب، چه رویا و چه کابوس معمولاً نشان‌دهنده حال روحی شماست. احتمالاً می‌دانید چند ساعت پس از بیدار شدن از خواب جزئیات رویای خود را فراموش می‌کنید. اپلیکیشن Dream Journal Ultimate برای ثبت خواب‌های شماست تا بتوانید بسته به تاریخ به آرشیوی از آن‌ها دست پیدا کنید. به این ترتیب همچنین می‌توانید ببینید چه شب‌هایی خواب دیده‌اید و چه شب‌هایی ندیده‌اید؛ یا به‌طور دقیق‌تر چه شب‌هایی خواب خود را به خاطر می‌آورید.

در صورت نیاز به راحتی به جستجوی خواب‌ها می‌پردازید. تفاوت عمده این اپ با سایر نمونه‌هایش در اینست که می‌توانید این اپ را با سایر اپ‌های موجود در گجت اندرویدی‌تان همگام ساخته و نوشته‌هایتان را در شبکه‌های اجتماعی با دوستانتان به اشتراک بگذارید و از آن‌ها نظراتشان را دریافت نمایید. این اپ به صورت خودکار نمونه‌های مشابه با موضوعاتی که شما مطرح نموده‌اید را برایتان نشان می‌دهد تا بتوانید با افرادی که تفکراتشان نزدیک به شماست از این طریق بیشتر آشنا شوید. در ادامه در صورتی که بخواهید برای حفظ حریم شخصی‌تان می‌توانید اپ را قفل نمایید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.