اپ‌نت: تبدیل ساعت هوشمند به ریموت شاتر دوربین با Wear Camera

ساعت هوشمند یکی از ابزارهایی بوده که این روزها به سرعت درحال فراگیر شدن و نیز پیشرفت می‌باشد. با اپلیکیشن Wear Camera می‌توانید از راه دور کنترل دوربین گوشی هوشمندتان را در دست گرفته و از ساعت به عنوان ریموت شاتر استفاده کنید.

0

این اپ با استفاده از وای‌فای و یا بلوتوث ساعتتان را به گجت اندرویدی‌تان متصل می‌نماید و دیگر نیازی به همراه داشتن آن نخواهید داشت و تنها با استفاده از ساعت هوشمندتان به ضبط و ثبت هر نوع تصویری که بخواهید می‌پردازید. با Wear Camera می‌توانید دوربین را در هرجایی که بخواهید قرار دهید حتی اگر صفحه دستگاهتان خاموش باشد و با استفاده از این اپ به دریافت تصاویر موردنظرتان بپردازید.

این تصاویر را با کیفیت بسیار بالا به صورت پیش‌نمایش مشاهده نموده و در صورت لزوم به ذخیره آن‌ها بپردازید. به راحتی و در کمترین زمان ممکن دوربین عقب و جلو را می‌توانید تغییر دهید و از آن‌ها تصاویر با کیفیت تهیه نمایید و حتی قادر خواهید بود وضوح عکس یا فیلم را نیز به دلخواه خودتان تنظیم کنید. در  اپ Wear Camera امکان بزرگنمایی تصاویر نیز برایتان درنظر گرفته شده است. به راحتی و با استفاده از سیستم تایمر قادرید در هر زمانی بدون تنظیم دستی تصویربرداری را متوقف نمایید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.