اپ‌نت: جنگ روبات‌ها در Armored Squad: Mechs vs Robots

بازی Armored Squad: Mechs vs Robots یکی از بازی‌های جذاب سبک اکشن و مبارزه‌ای بوده که توسط استودیوی FoxForce Games برای کاربران اندرویدی طراحی شده تا در چندین درجه سختی مختلف به مبارزه در بین ربات‌ها پرداخته و با چالش‌های متفاوتی روبرو شوند.

0

در مبارزه مهیج Mechs vs Robots برایتان مراحل مختلفی طراحی شده که شما می‌توانید از بین سه درجه سختی یکی را انتخاب نموده و وارد بازی شوید. در ادامه با چالش‌هایی روبرو خواهید شد که هرکدام برایتان جذابیت خاصی دارد و شمارا وارد ماموریتی منحصربفرد کرده که باید در آن به مدیریت همه جانبه بازی پرداخته تا هم به نبرد با سایر ربات‌ها و تانک‌ها برسید و آن‌ها را از سر راه بردارید و هم از خودتان محافظت کرده تا آسیب نبینید. یکی از موارد جذاب این بازی اینست که در صورت آسیب‌دیدگی تانک‌ها و ربات‌ها می‌توانید خودتان به تعمیر پرداخته و با استفاده از ابزارهایی که در طول بازی جمع‌آوری کردید این کار را انجام دهید.

در Mechs vs Robots انواع سلاح‌ها برای مبارزه مانند انواع شمشیرها و لیزرها وجود دارند که برایتان بازی را جذابتر نموده و با استفاده از سپرها و انواع تقویت‌کننده‌ها به دفاع قوی‌تری از خودتان می‌پردازید. در نبردهایی که انجام می‌دهید به مهارت‌های جدیدی نیز دست پیدا خواهید کرد. این بازی را می‌توان به همین صورت آفلاین انجام داد و چندین مرحله مختلف را با چالش‌های گوناگون پشت سر گذاشت و یا به صورت آنلاین با دوستانتان به دوئل پرداخته و یک نبرد واقعی را تجربه کنید. در بازی آنلاین می‌توانید با سایر مبارزان به گفتگو بپردازید.

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.