اپ‌نت: جنگ تانک‌های دیوانه در بازی Loony Tanks

در بازی Loony Tanks با تانک‌های دیوانه همراه شوید تا فضای فانتزی و مهیجی را تجربه کرده باشید که در هیچ بازی دیگری ندیده‌اید. این بازی توسط استودیوی Wooden Sword Games برای کاربران موبایلی اندرویدی طراحی شده است.

2

بازی Loony Tanks به هدایت و کنترل تانک کوچک و بانمکی می‌پردازد که باید مراحل مختلفی را پشت سر بگذارد و با چالش‌های هیجان‌انگیزی نیز روبرو شود. این تانک می‌تواند در نبردهای مهیجی که در پیش دارید به شلیک‌های متعدد و پشت سرهم پرداخته و شما را وارد مبارزه‌ای بسیار مهیج کند. در سمت چپ صفحه نمایش خواهید دید که می‌توان با استفاده از کنترلرهای لمسی حرکت تانک را در جهات مختلف انجام داد و در سمت راست برای شلیک به لمس صفحه پرداخت.

سلاح‌های مختلف دیگری نیز برایتان مهیا شده تا بتوانید در مبارزه علیه دشمنانتان از آن‌ها استفاده نمایید و چالش‌های متنوعی که برایتان طراحی شده را نیز به خوبی پشت سر بگذارید. این چالش‌ها برایتان امتیازاتی را نیز دربر خواهند داشت تا در پایان هر مرحله بتوانید با آن امتیازات به ارتقای سطح توانایی‌های تانک کوچک خود پرداخته و یا از میان بیش از 10 تانک دیگر یکی را انتخاب نموده، آزاد کرده و با آن بازی را ادامه دهید. از بالای صحنه نبرد بر روی آن احاطه دارید پس می‌توانید در جهت‌های مختلف حرکت کرده و به مبارزه بپردازید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. عسل می‌گوید

    با حذف اینستا ایا پیام هایی که در دایرکت فرستادیم برای مخطبان حذف میشن؟

    1. علی ارغوان می‌گوید

      خیر. اگر اکانت خودتون (نه اپلیکیشن) رو حذف کنید پیام ها بی نام میشه