ال‌جی هدفون دورگردنی TONE Platinum SE را با دکمه دستیار گوگل معرفی کرد

این‌روزها هدفون‌های بلوتوث دورگردند که به نک‌بند یا نک‌باد نیز معروف هستند طرفداران زیادی دارد. ال‌جی TONE Platinum SE جدیدترین مدل این هدفون‌هاست که حالا به‌تازگی معرفی شده است.

0

ال‌جی TONE Platinum SE اولین نک‌بند ال‌جی است که از دستیار صوتی گوگل پشتیبانی می‌کند. با این هدفون دورگردنی بدون نیاز به گفتن OK Google و تنها با فشار دادن دکمه فیزیکی مخصوص می‌توانید دستیار گوگل را فراخوانی کنید و با آن صحبت کنید.

LG TONE Platinum SE
LG TONE Platinum SE

هدفون TONE Platinum SE از ترکیب درایورهای داینامیک برای تولید بیس مناسب و بالانس آرمچر برای تولید فرکانس‌های بالایی صدا استفاده می‌کند. چنین ترکیب هیبریدی را پیش از این در ایرفون‌های حرفه‌ای دیده بودیم.

ال‌جی همچنین در کنار این هدفون مدل دیگری بات نام TONE Ultra SE را نیز معرفی کرده است. این مدل همچنین دارای یک اسپیکر ساخت شرکت JBL نیز هست. به این ترتیب می‌توانید ایرفون‌ها را از گوشتان خارج کرده و کماکان هم صدای آهنگ را بشنوید و هم صدای اطرافتان را؛ بدون این‌که نیازی به قطع کردن موزیک یا تماس داشته باشید.

LG TONE Ultra SE
LG TONE Ultra SE

هر دو هدفون جدید دارای میکروفون‌های دوگانه MEMS برای انتقال صدایی شفاف هستند.

قیمت و زمان عرضه TONE Platinum SE و TONE Ultra SE قرار است در نمایشگاه IFA برلین مشخص شود.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.