دادگاه آمریکا فروش نرم‌افزار تقلب در بازی GTA Online را ممنوع کرد

نرم‌افزار برای تقلب در بازی GTA Online در آمریکا فروخته می‌شود و از آنجایی که این نرم‌افزار غیر قانونی است دادگاه آمریکا فروش نرم‌افزار تقلب بازی GTA Online را ممنون کرد.

0

بازی GTA Online به اندازه‌ای محبوبیت دارد که گیمرها حاضرند برای برتری در این بازی هزینه‌های مختلفی برای خرید نرم‌افزار تقلب این بازی متقبل شوند.  متاسفانه تقلب در بازی‌ها باعث می‌شود فضای عادلانه بازی به هم بریزد که از این امر هم گیمرهایی که تقلب نمی‌کنند صدمه می‌بینند و هم شرکتی که بازی را توسعه می‌دهد.

به همین منظور شرکت Take Two به عنوان ناشر بازی GTA Online از شرکتی که نرم‌افزار تقلب برای این بازی نوشته و آن را به فروش می‌رساند شکایت کرده است. در پی این شکایت دادگاه رای به ممنوعیت فروش نرم‌افزار تقلب GTA Online صادر کرده است.

طرف اصلی این شکایت فردی با نام David Zippere است، وی برنامه‌های تقلب Menyoo و Absolute را برای بازی GTA Online توسعه می‌دهد. به لطف این برنامه‌ها گیمرهای این بازی می‌توانند با تقلب به برتری دست پیدا کنند. شرکت Take Two به عنوان شاکی این پرونده درخواست 500 هزار دلار غرامت را از Zipperer کرده است.

این غرامت تاکنون از جانب دادگاه تایید نشده است و در حال حاضر دادگاه رای به توقف فروش نرم‌افزار تقلب GTA Online داده است. شرکت Take Two اعلام کرده است اقدامات قانونی خود را نسبت به تمامی افراد و شرکت‌هایی که به روش‌های غیر مجاز قصد دارند از بازی GTA Online درآمد زایی داشته باشند را ادامه خواهد داد.

منبع slashgear
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.