اولین آپدیت گلکسی نوت 9 برای بهبود دوربین و امنیت گوشی منتشر شد

هرچند گلکسی نوت 9 هنوز در بسیاری از بازارها به طور رسمی عرضه نشده، با این حال شرکت سازنده اولین بسته به‌روزرسانی آن را با هدف ارتقا عملکرد دوربین منتشر کرده است.

0

گلکسی نوت 9؛ گوشی هوشمندی که به‌رغم تجهیز به سخت‌افزار و دوربینی قدرتمند، از منظر بسیاری صرفاً یک مدل ارتقا یافته از گوشی گلکسی نوت 8 محسوب می‌شود. بر اساس اطلاعات قبلی، این پرچمدار از اواسط هفته آینده در بازار عرضه خواهد شد، با این حال از هم‌اکنون شاهد انتشار اولین آپدیت گلکسی نوت 9 برای بهبود دوربین و امنیت گوشی هستیم.

اولین آپدیت گلکسی نوت 9 که با شماره ساخت N960FXXU1ARH5 به صورت OTA عرضه شده است، فعلاً برای مدل مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون که در ایالات متحده و چین ارائه می‌شود قابل دسترس است؛ با این حال می‌توان پیش‌بینی کرد که به زودی برای نسخه مجهز به تراشه اکسینوس هم منتشر شود.

اولین آپدیت گلکسی نوت 9 علاوه بر ارتقا ثبات عملکرد پلتفرم و بهبود امنیت، با قابلیت‌های جدید دوربین هم همراه شده است. به عنوان مثال پس از دریافت این به‌روزرسانی می‌توان میان دو حالت فیلم‌برداری به صورت سوپر اسلوموشن با 0.2 ثانیه در نرخ 960 فریم بر ثانیه و 0.4 ثانیه با سرعت 480 فریم بر ثانیه را به صورت دستی انتخاب کرد.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.