ایسوس Zephyrus S باریک‌ترین لپ‌تاپ گیمینگ دنیا را معرفی کرد

ایسوس روز گذشته از نسل جدید لپ‌تاپ‌های باریک و قدرتمند گیمینگ خود پرده برداشت. Zephyrus S تنها حدود ۱۵.۷ میلی‌متر ضخامت دارد اما تمام قطعات مورد نیاز یک گیمر حرفه‌ای را در خود دارد.

4

حتماً سال گذشته و لپ‌تاپ Zephyrus GX501 ایسوس را به‌خاطر دارید. ایسوس حالا جانشین این لپ‌تاپ را با ضخامت کمتر و قدرت بیشتر با نام Zephyrus S با شماره مدل GX531 معرفی کرده است. این لپ‌تاپ تنها ۱۵.۷ میلی‌متر ضخامت و ۲.۱ کیلوگرم وزن دارد و از بدنه فلزی ساخته شده است.

بدنه ایسوس Zephyrus S

ایسوس خوشبختانه موفق شده تا حاشیه‌های صفحه‌نمایش را نیز باریک کرده و کماکان وبکم را در بالای نمایشگر نگه‌دارد. این صفحه‌نمایش ۱۵.۶ اینچی دارای وضوح 1080p و نرخ بازسازی ۱۴۴ هرتز است؛ همچنین تأخیر ۳ میلی‌ثانیه‌ای و پوشش ۱۰۰ درصد بازه رنگی sRGB از مزایای دیگر این پنل است.

با وجود کاهش ضخامت و وزن ایسوس کماکان یک کارت گرافیک GTX 1070 Max-Q یا GTX 1060 را به همراه پردازنده نسل هشتمی Core i7-8750H درون این دستگاه جای داده است. تا ۲۴ گیگابایت حافظه رم ۲۶۶۶ مگاهرتزی و تا یک ترابایت حافظه SSD از دیگر مشخصات Zephyrus S محسوب می‌شود.

کیبورد Zephyrus S

همان‌طور که می‌بینید برای رسیدن به این ضخامت کم ایسوس کیبورد را جابجا کرده و تاچ‌پد را در سمت راست آن قرار داده است. به این ترتیب فضای بالایی به خنک‌کنندگی بهتر اختصاص خواهد یافت؛ ضمن اینکه با باز کردن در لپ‌تاپ پنل زیرین کمی از سطح فاصله خواهد گرفت تا جریان هوا بهتر برقرار شود.

تاچ پد Zephyrus S

از اتصالات GX531 می‌توان به دو درگاه USB-C، یک درگاه USB 3.1، یک درگاه USB 2، درگاه HDMI 2.0 و جک هدفون اشاره کرد.

نسخه GTX 1070 این لپ‌تاپ قرار است با قیمت پایه ۲۱۹۹ دلار و نسخه GTX 1060 با قیمت پایه ۲۰۹۹ دلار به بازار عرضه شود.

منبع asus theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

4 نظر برای این مطلب
  1. Pangool می‌گوید

    درسته. من کلی گفتم. اما با این قیمت – اگر خارج از ایران زندگی کنیم ;) – لپ تاپهای بهتری با قیمت پایین تر میشه خرید. قیمتش برای فناوری جدید و خاصشه

  2. مهیار می‌گوید

    آقا 2 هزار دلار!!!
    20 میلیون کی میده پول لپ تاپ گیمینگ آخه! :/

    1. Pangool می‌گوید

      دوست عزیز فقط برای ما ایرانیهای خاک بر سر تو سری خور تو ایران همه چیز انقدر گرون در میاد تا همیشه هم چیز برامون آرزو باشه. البته همیشه همینطوری نمیمونه اما برای کشورهای دیگه که اقتصاد ورشکسته ندارند، چیزی حدود 2 میلیون و 200 به پول خودشون در میاد

      1. مهيار می‌گوید

        دوست عزیز
        شما درست می‌فرمائید منتها ما فعلا در ایران زندگی می‌کنیم و با این قیمت نمیشه همچین چیزی خرید!