فیس‌تایم گروهی اپل با iOS 12 عرضه نخواهد شد

فیس‌تایم گروهی اپل ویژگی جالبی است که قرار بود با انتشار نسخه iOS 12 f عرضه شود اما از قرار معلوم این قابلیت تا نسخه‌های بعدی از iOS 12 به تعویق افتاده است.

0

کاربران iOS انتظار داشتند تا فیس‌تایم گروهی را در نسخه 12 تجربه کنند اما بنا به صحبت‌هایی که Guilherme Rambo مطرح کرده است این قابلیت از هفتمین نسخه آزمایشی iOS 12 که امروز منتشر شده است حذف شده و در نتیجه در نسخه‌نهایی iOS 12 نیز خبری از فیس‌تایم گروهی اپل نخواهد بود.

ناگفته نماند که اپل همچنان مصمم است فیس‌تایم گروهی را در iOS عرضه کند اما به احتمال زیاد این ویژگی در اواخر پاییز امسال در قالب یک آپدیت نرم‌افزاری اضافه خواهد شد و در نسخه‌نهایی iOS 12 تعبیه نمی‌شود.

برای آن دسته از کاربرانی که با فیس‌تایم گروهی آشنایی ندارند باید بگوییم این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد تا سقف 32 نفر را در تماس‌های ویدئویی شرکت دهند. در این حالت تصاویر این کاربران در ابعاد کوچک در کنار یکدیگر قرار می‌گیرد و کاربر می‌تواند از میان این تصاویر، فردی را که مایل به تماس ویدئویی مستقیم با وی است انتخاب نماید.

اپل قابلیت فیس‌تایم گروهی را در پی به تاخیر انداختن معرفی AirPlay 2 در iOS به آپدیت‌های بعدی موکول کرده است. به این ترتیب می‌توان گفت اپل در زمینه امکان چت ویدئویی گروهی خیلی موفق عمل نکرده است چرا که در حال حاضر واتس‌اپ این ویژگی را راه‌اندازی کرده و تا سقف چهار کاربر را در چت‌های گروهی ویدئویی پشتیبانی می‌کند.

اسکایپ و پیام‌رسان فیس‌بوک نیز از دیگر اپلیکیشن‌های پیام‌رسانی هستند که در حال حاضر به کاربران امکان چت ویدئویی گروهی می‌دهند.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.