گوشی آلکاتل 7 با دوربین دوگانه و قیمت ۱۸۰ دلار معرفی شد

شرکت آلکاتل که اغلب به ارائه مدل‌های میان رده و مقرون‌به‌صرفه در بازار گوشی‌های هوشمند می‌پردازد، به تازگی از مدلی جدیدی رونمایی کرده که قرار است با قیمت 180 دلاری عرضه شود.

0

گوشی آلکاتل 7 همانند V5 در قاب پشتی میزبان دوربین دوگانه 12 و 2 مگاپیکسلی است، با این حال به جای برچسب قیمتی 199 دلاری، تنها با قیمت 180 دلاری راهی بازار خواهد شد.

این گوشی میان رده از نمایشگری 6 اینچی با وضوح تصویر فول اچ‎دی پلاس بهره برده که فاقد هرگونه بریدگی است. همچنین هیچ‌گونه دکمه فیزیکی در قاب جلویی مشاهده نمی‌شود، از این رو سنسور اثر انگشت به قاب پشتی منتقل شده است.

گوشی آلکاتل 7 از تراشه هشت هسته‌ای MT6763T مدیاتک با کلاک فرکانس 2.5 گیگاهرتز قدرت گرفته است و دارای تنها 2 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی هست. البته این گوشی مجهز به اندروید 8 اوریو به طور پیش‌فرض از یک برنامه با نامه استریم فیلم و صدا در محیط با نام CloserTV هم بهره می‌برد.

از دیگر ویژگی‌های گوشی جدید آلکاتل 7 می‌توان به دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی، باتری 4 هزار میلی آمپرساعتی با عمر شارژ 28 ساعته در وضعیت مکالمه ممتد و فناوری تشخیص چهره موسوم به FACE KEY اشاره کرد. همان‌طور که گفته شد این گوشی به صورت آنلاک با قیمت 180 دلاری راهی بازار خواهد شد، اما می‌توان آن را به صورت رایگان نیز تحت قرارداد با MetroPCS یا با ارتقا قرارداد با اپراتور T-Mobile با صرف 129 دلاری خریداری کنید.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.