مدیرعامل سامسونگ موبایل: باتری گلکسی نوت 9 کاملاً ایمن است

یکی از به‌روزرسانی‌های اصلی گلکسی نوت 9 نسبت به نسل قبلی افزایش ظرفیت باتری به 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی است. پیرامون همین موضوع مدیرعامل سامسونگ به شخصه در مصاحبه‌ای به خریداران نوت 9 تضمین داده است که باتری این محصول بدون مشکلی کار خواهد کرد.

0

اگر به خاطر داشته باشید، دو سال پیش بود که گوشی گلکسی نوت 7 به‌رغم بهره‌مندی از سخت افزاری قدرتمند و ویژگی‌های خاصش که آن را به یک محصول منحصر به فرد تبدیل کرده بود، به دلیل ضعف در عملکرد باتری و چند نمونه انفجار آن توانست موفقیتی در بازار کسب کند. هرچند نوت 8 با ظاهری فوق‌العاده خاص توانست سال گذشته تجربه عرضه نوت 7 را از ذهن بسیاری پاک کند، با این حال همچنان برخی نگران امنیت باتری گلکسی نوت 9 هستند.

پس از همه‎گیر شدن این شایعات مدیرعامل سامسونگ به شخصه امنیت باتری گلکسی نوت 9 را تضمین کرده است:

باتری گلکسی نوت 9 از همیشه امنت تر و کارآمدتر است، از این رو جای هیچ‌گونه نگرانی نیست.

همچنین DJ Koh، مدیرعامل تلفن همراه سامسونگ، گلکسی نوت 9 را یک دستگاه کاملا ایده آل توصیف کرده که به لطف قلم اس پن جدید و دوربین ارتقا یافته می‌تواند به جانشینی شایسته برای نوت 8 تبدیل شود.

بدون شک سامسونگ تمام توان خود را در جهت جلوگیری از تکرار تجربه انفجار باتری نوت 7 به کار خواهد گرفت، با این حال کیفیت و کارایی باتری گلکسی نوت 9 زمانی مشخص خواهد شد که این محصول در ابعاد وسیع توسط کاربران مورد استفاده قرار گیرد.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.