مشکل شارژ سریع پیکسل XL گوگل پس از ارتقا به اندروید 9

شارژ سریع امروزه به یکی از ویژگی‌های لازم در پرچمداران گوشی‌های هوشمند تبدیل شده است و اکثر پرچمداران اندرویدی از آن بهره می‌گیرند. هر چند که ممکن است گاهی این شیوه سبب ایجاد مشکلاتی شود. با فارنت همراه باشید…

0

دارندگان گوشی‌های گوگل پیکسل XL از زمان انتشار اندروید 9 پای خبر از وجود مشکلاتی با شارژ سریع گوشی‌های هوشمند خود می‌دهند. در واقع در برخی موارد با نصب نسخه آزمایشی اندروید 9 پای هم مشکلاتی گریبانگیر کاربران شد و حتی در نسخه نهایی جدیدترین ورژن اندروید هم این مشکلات ادامه پیدا کردند.

روی پایگاه اینترنتی اشکال‌یابی گوگل، جایی که شکایت اولیه قرار داشت و حاکی از آن بود که شارژ سریع با وجود اندروید 9 DP4 دیگر روی گوشی گوگل پیکسل XL کار نمی‌کند و در نهایت گوگل هم این پرونده را بست و روی آن عبارت غیرقابل حل را درج کرد. غیرقابل حل به این معنی است که امکان تغییرات لازم برای رفع مشکل مورد نظر وجود ندارد یا اینکه بخش AOSP قسمت درست برای مطرح کردن چنین مشکلی نبوده است چون این قضیه یک دستگاه شخصی‌سازی شده یا اپلیکیشنی دیگر را شامل می‌شد.

شکایتی دیگر با شماره مشکلی جدید روی این سایت قرار گرفت و این بار گوگل از افرادی که گزارش این مشکل را داده بودند درخواست اطلاعات داشت. گوشی‌های پیکسل باید با هر کابلی که دارای ویژگی USB Power Delivery است به سرعت شارژ شوند. هنگامی که از چنین کابلی استفاده می‌کنیم، گوشی با نرخ 5V/3A شارژ شده و یک پیام “شارژ سریع” هم روی صفحه‌نمایش گوشی ظاهر می‌شود. افرادی که مشکل شارژ سریع را گزارش داده‌اند، می‌گویند که حتی با وجود کابل USB Power Delivery هم دیگر پیامی مبنی بر شارژ شدن سریع روی گوشی ظاهر نمی‌شود. یکی از دارندگان گوشی پیکسل XL عنوان کرد که در زمان شارژ گوشی که قاعدتا باید به سرعت انجام گیرد، پیام شارژ شدن یا شارژ شدن با سرعت پایین روی گوشی ظاهر می‌شود.

در نظر داشته باشید که این مشکل برای گوشی‌های پیکسل، پیکسل 2 و پیکسل 2 XL وجود ندارد و اگر گوگل زودتر برای رفع این مشکل اقدام کند دیگر شاهد آن روی گوشی‌های پیکسل XL هم نخواهیم بود.

منبع phoneArena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.