آپدیت اکسپریا XZ2 پریمیوم سونی حالت پرتره و مونوکروم را به دوربین آورد

چیزی حدود یک ماه از عرضه اکسپریا XZ2 پریمیوم به بازار می‌گذرد و اکنون شاهد انتشار آپدیت جدیدی هستیم که حالت پرتره و مونوکروم را به دوربین اکسپریا XZ2 اضافه می‌کند.

0

آپدیت اکسپریا XZ2 پریمیوم ضعف‌هایی که دوربین این گوشی در زمان عرضه داشت را جبران می‌کند که در این زمینه می‌توان به اضافه شدن حالت پرتره برای تار شدن پس‌زمینه اشاره کرد. به لطف این آپدیت جدید کاربران قادر هستند با فشردن دکمه‌ای که در زیر شاتر تعبیه شده است حالت پرتره و اصطلاحاً بوکه را فعال کنند.

در کنار این افکت، کاربران به افکت مونوکروم برای فیلمبرداری و عکس‌برداری در حالت سیاه و سفید دسترسی دارند. آپدیت سونی در کنار اضافه شدن این ویژگی‌ها برای دوربین گوشی شاهد وصله امنیتی مرداد ماه نیز هست تا از این طریق کاربران گوشی‌ اکسپریا XZ2 پریمیوم پس از دریافت این آپدیت به لحاظ امنیتی نگرانی نداشته باشند.

انتظار می‌رود در چند هفته آینده کاربران اکسپریا XZ2 پریمیوم در کشورهای مختلف دنیا میزبان دریافت آپدیت جدید باشند.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.