همکاری سامسونگ با اسپاتیفای؛ منتظر اسپاتیفای روی یخچال آشپزخانه خود باشید!

سامسونگ در مراسم معرفی گوشی گلکسی نوت 9 از آغاز همکاری با اسپاتیفای خبر داد که به موجب آن به زودی زیرساخت اجرای استریم موزیک بر روی گجت‌های مختلف شرکت کره‌ای ایجاد خواهد شد.

0

هفته گذشته شرکت سامسونگ از فرصت به دست آمده در مراسم رونمایی از گوشی گلکسی نوت 9 استفاده کرد و انعقاد قرارداد همکاری با اسپاتیفای را رسانه‌ای نمود. به موجب این همکاری، در آینده‌ای نه چندان نه تنها گوشی‌های سری گلکسی، بلکه در ساعت‌ها و اسپیکر هوشمند گلکسی هوم نیز امکان اجرای پلتفرم استریم موسیقی از این سرویس ایجاد خواهد شد.

اسپاتیفای در لوازم خانگی سامسونگ

سامسونگ و اسپاتیفای در نظر دارند تجربه اجرای بدون وقفه موزیک را به کاربران هدیه بدهند. این بدان معنا است که به عنوان مثال فرد می‌تواند یک موزیک را بر روی گوشی اجرا کند، در خودرو ادامه آن را بر روی پلتفرم درون خودرویی پیگیری کند و بدون وقفه هم بتواند آن را بر روی سیستم صوتی منزل ادامه دهد.

در سوی دیگر آرشیو اسپاتیفای با دستیار صوتی بیکسبی یکپارچه خواهد شد و فرد می‌تواند از دستیار صوتی سامسونگ بخواهد کرد که به دنبال یک موزیک خاص در این سرویس بگردد. سرویس اسپاتیفای در دیوایس‌های سامسونگ برای نصب و راه اندازی دیده خواهد شد و در اپلیکیشن SmartThings سامسونگ، اکانت‌های اسپاتیفای و سامسونگ کاربر به یکدیگر لینک می‌شوند.

هرچند جزئیات بیشتری از نحوه اجرای شدن این قرارداد و مبلغ آن منتشر نشده است، با این حال به نظر می‌رسد یک معامله دو سر سود برای سامسونگ باشد، چراکه این شرکت پیش‌تر تلاش ناموفق ایجاد سرویس استریم موسیقی Milk Music را تجربه کرده است؛ در سوی دیگر اسپاتیفای فرصت اجرا بر روی میلیون‌ها دیوایس جدید را پیدا خواهد کرد و همین امر می‌تواند برگ برنده‌ای در برابر سرویس موزیک اپل باشد.

منبع androidauthority
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.